قیمت فیروزه شجر رگه طلایی طبیعی

به راستی فیروزه را از کجا استخراج می کنند و این نوع فیروزه چه خاصیتی برای بدن دارد و در چه صورت تغییر رنگ می‌دهد؟ آیا به تمام فیروزه هایی که در بازار وجود دارند می شود  اعتماد ورد؟

مادارنده بهترین فیروزه هستیم. برای اطلاع و خرید قیمت فیروزه شجر رگه طلایی طبیعی که کاملاً اصل است به ما مراجعه کنید. ما بهترین فیروزه را به شما ما ارائه می دهیم.

قیمت فیروزه شجر رگه طلایی طبیعی

بررسی خواص شیمیایی سنگ فیروزه

بررسی خواص شیمیایی سنگ فیروزه تغییرات شیمیایی که بر روی فیروزه صورت می‌گیرد باعث تغییر رنگ آن میشود. این نوع فیروزه از شکاف سنگ‌های داخل معدن به دست می آید و از آلومینیوم برخوردار است. وقتی که تحت تاثیر نور آفتاب قرار گرفته و یا نور آفتاب به طور مستقیم به این سنگ با ارزش می تابد آب داخل آن را تبخیر می کند و رنگ آن تغییر می کند برای همین می گویند وقتی که می خواهید دست های خود را بشویید انگشتری که حاوی نگین فیروزه اصل است را از دست خارج کنید مخصوصاً که قرار باشد به دستانتان ضدعفونی نیز بزنید.

این نوع فیروزه وقتی که در برابر حرارت قرار بگیرد تبدیل به رنگ سبزه مات می شود و جالب این است که وقتی که این فیروزه زیبا و دیدنی را جلا میدهیم و رنگ آن بسیار زیبا تر و پررنگ تر می شود چقدر این نوع سنگ زیباست. همچنین این نوع سنگ بسیار مقاوم و درخشنده است.

نمی شود به فیروزه بازار که به وسیله فروشنده ها فروخته می‌شود اعتماد کرد زیرا آنها با کارهایی که روی فیروزه‌ تقلبی انجام می‌دهند آن را بسیار شبیه به اصل فیروزه می‌کنند و به مشتری هایی که اطلاعات کافی ندارند و با قیمت بالا می فروشند اما شما میتوانید برای خرید بهترین و اصلی ترین فیروزه دنیا به ما مراجعه کنید ما فیروزه شجر طبیعی را از شکاف سنگها در داخل معادن به دست آورده با قیمت مناسب به شما می فروشیم.

مرکز پخش فیروزه شجر رگه طلایی

مرکز پخش فیروزه شجر رگه طلایی ما پخش فیروزه رگه طلایی را در مرکز فروش خود انجام میدهیم. مشتریانی که از ما این نوع فیروزه را خریداری کرده‌اند از خرید خود رضایت کامل را داشته اند زیرا می دانند که بهترین و زیباترین و اصلی ترین فیروزه را خریداری کرده‌اند.

این فیروزه به رنگ آبی است که وقتی آن را جلا دهید به آبی پررنگ تبدیل می شود و وقتی که در مجاورت با حرارت قرار گیرد به سبز مات تغییر رنگ میکند. این نوع فیروزه را شما می توانید بر روی انگشتر، گردنبند، گوشواره و حتی  لوازم شیک منزل که قیمتی هستند مشاهده کنید. قیمت مناسب این نوع فیروزه باعث شده که همه بتوانند آن را خریداری کنند و از آن بهره مند شوند.حنمجج

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما