قیمت فیروزه عجمی خام اصل

سنگ های زینتی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از زیباترین آنها سنگ فیروزه می باشد که این نمونه سنگ نیز دارای انواع مختلفی از قبیل سنگ فیروزه عجمی خام می ‌باشد که با توجه به عوامل مختلفی از قیمت های متفاوتی برخوردار است، قیمت فیروزه عجمی اصل به صورت خام، با توجه به حجم سفارش و کیفیت این نمونه سنگ تعیین می شود و براساس آن قیمت‌ گذاری شده و به فروش می ‌رسد. 

قیمت فیروزه عجمی خام اصل

ویژگی انواع فیروزه عجمی

ویژگی انواع فیروزه عجمی سنگ فیروزه یکی از انواع سنگ ‌های با ارزش و گرانبها می ‌باشد که دارای تناژ های رنگی مختلفی از آبی روشن تا سبز تیره بوده و به‌ عنوان نوعی سنگ آذرین شناخته می‌ شود که در نواحی که آتشفشانی هستند یافت می گردد. 

این نمونه سنگ دارای سختی 5.5 الی 6 می باشد و از استحکام خوبی برخوردار است. 

فیروزه دارای انواع مختلفی از لحاظ رنگ، ظاهر و کیفیت می باشد که بیشتر فیروزه را به نام فیروزه عجمی و فیروزه شجری می ‌شناسند. 

فیروزه عجمی یکی از با کیفیت ‌ترین و زیباترین فیروزه‌ ها می‌ باشد و دارای سطحی کاملاً صاف بوده و به رنگ آبی یکدست و فاقد هر گونه رگه و شکستگی می باشد، و بسیاری از آن برای ساخت زیورآلات استفاده می‌ کنند. 

فیروزه عجمی جزو کمیاب‌ ترین فیروزه‌ ها محسوب می ‌شود و به لحاظ دارا بودن رنگ آبی زیبا و این که فاقد هر گونه ناخالصی می باشد، از آن به‌ عنوان بهترین نوع فیروزه در ایران و جهان یاد می ‌شود. 

فیروزه عجمی علاوه بر زیبایی و درخشندگی زیادی که دارد و بسیاری از آن برای ساخت زیورآلات مختلف و یا وسایل تزئینی استفاده می‌ کنند دارای خواص درمانی زیادی نیز می ‌باشد. 

از خواص درمانی سنگ فیروزه عجمی می ‌توان به مواردی همچون باز کردن چاکراه های انسان، بیدار شدن نیروهای درونی، آرامش ‌بخش، درمان انواع سردرد، درمان زخم معده، درمان مشکلات چشمی، تقویت چشم و سیستم بینایی، تقویت قلب و افزایش سعه صدر، درمان افسردگی ‌های روحی و روانی، ایجاد عشق و دوستی و موارد زیاد دیگری را می ‌توان نام برد که بسیاری به دلیل خواص زیادی که این نمونه سنگ دارد به آن علاقه زیادی نشان می ‌دهند. 

مرکز فروش فیروزه عجمی اصل

مرکز فروش فیروزه عجمی اصل مرکز فروش فیروزه عجمی اصل با ایجاد این سایت اینترنتی زمینه خرید فیروزه را برای سایر متقاضیان و مشتریان فراهم کرده و با برقراری ارتباط با واحدهای تولید کننده و تأمین‌ کننده سنگ فیروزه توانسته آن را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار دهد. 

این مرکز فروش با حذف واسطه ‌ها و با فروش مستقیم این نمونه سنگ باعث شده تا فیروزه عجمی با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در اختیار مشتریان قرار گیرد. 

برای برقراری ارتباط با این واحد فروش می ‌توانید از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در سایت سفارشات خود را عرضه و خریداری نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما