قیمت فیروزه فاخر عجمی دامغانی

فیروزه فاخر  عجمی در میان اعراب بسیار محبوب است و نکته جالب این است که فقط در ایران یافت می شود.برای ما بیشتر رنگ فیروزه ای مهم است. در موارد خاص ، رگه های فیروزه ای حاوی پیریت طلایی است که باعث زیبایی و گرانی آن می شود.

برای خرید این محصول گرانبها میتوانید با ما تماس بگیرید.

قیمت فیروزه فاخر عجمی دامغانی

تفاوت فیروزه عجمی با فیروزه معمولی

تفاوت فیروزه عجمی با فیروزه معمولی چگونه می توان از اصل بودن فیروزه اطمینان حاصل کرد؟تشخیص اصالت فیروزه بسیار دشوار است و فهمیدن اینکه این فیروزه نیشابور است یا کرمان برای افراد حرفه ای بسیار دشوار است. متأسفانه در بازار در برخی از  موارد فیروزه کرمان یا دامغان به جای فیروزه نیشابور با قیمت بالایی به فروش می رسد. بنابراین اگر قصد خرید فیروزه با قیمت بالا را دارید حتما از فروشنده شناسنامه بخواهید که نشان دهنده اصالت فیروزه است.

برای خرید فیروزه فاخر باید از نیشابور اقدام به اینکار کرد. فیروزه اصلی نیشابور دارای برخی از خصوصیات است که در انواع دیگر از فیروزه  پیدا نمی شود. در اینجا چند نکته برای تمایز سنگ فیروزه با ارزش از انواع تقلبی آورده شده است. فیروزه بر اساس رنگ رگه ها و معادنی که از آن استخراج شده در گروههای مختلف دسته بندی می شود.

انواع فیروزه: بر اساس رنگ: فیروزه طیف رنگی بسیار گسترده ای دارد. از رنگ پریده تا آبی مایل به سبز. سایه آبی هر چه قوی تر باشد ، از ارزش بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.
    بر اساس معدن استخراج شده از:    به همین ترتیب معادن نیشابور ، دامغان و کرمان بهترین فیروزه را در ایران تولید می کنند. برای اطمینان از اصل بودن فیروزه ای که می خواهید خرید ، مشخصات را بخواهید یا رگه ها و رنگ آن را دقیقاً بررسی کنید.
    بر اساس رگها: بعضی از فیروزه ها دارای رگ هستند ، در حالی که برخی دیگر کاملاً هموکروم و آبی هستند و هیچ رگه و شکستگی در سطح آنها وجود ندارد. اگرچه هیچ یک از انواع ذکر شده از نظر کیفیت سنگ برتری بر دیگری ندارند ، اما فیروزه هایی که رگه های طلایی دارند  که فیروزه های عنکبوتی نیز نامیده می شوند معمولاً از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

مرکز خرید فیروزه فاخر عجمی

مرکز خرید فیروزه فاخر عجمی برای خرید فیروزه عجمی دامغانی میتوانید از طریق این سایت اقدام به این کار کنید.بهترین سنگ فیروزه ای  که می توانید پیدا کنید بدون شک سنگ فیروزه ایرانی مخصوصاً فیروزه نیشابور است.
سالهاست که این محصول خاص  به عنوان بهترین سنگ در بازار بین المللی  شناخته می شود. نیشابور فیروزه ای دارای مزایای منحصر به فردی است که این سنگ را در میان انواع سنگهای  فیروزه قرار می دهد. در واقع برای تعیین اینکه کدام نوع فیروزه بهترین است  باید همان استانداردهای سنگ فیروزه نیشابور را داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما