قیمت فیروزه پیریت دار صادراتی

سنگ فیروزه سنگی بسیار زیبااست که در برخی معادن ایران یافت میشود و فیروزه سنگی خوش تراش است و می توان آن را به صورت های مختلفی تراشید و از آن در تولید و ساخت جواهراتی مانند دستبند، گردنبند، گردنبند و آویز استفاده کرد بعضی از آنها دارای رگه های طلایی رنگ می باشند که این به دلیل وجود ماده‌ای به نام پیریت است به همین دلیل به آن فیروزه پیریت دار میگویند.

قیمت فیروزه پیریت دار صادراتی

بهترین فیروزه پیریت دار نیشابور

بهترین فیروزه پیریت دار نیشابور

بهترین سنگ فیروزپیریت دار را میتوان در معادن نیشابور که در یکی از شهرهای ایران واقع شده است پیدا کرد. این سنگ فیروزه پیریت دار دارای ارزش بالاتری نسبت به فیروزه پیریت دار در شهرهای دیگر است.

طلا در فیروزه

اکثر افراد فکر می کنند که رنگ طلای اگه های سنگ فیروزه به دلیل وجود فلز طلا در این نوع فیروزه است ولی این لکه ها طلا نیستند فقط به رنگ طلایی خیلی خاصی جلوه دمیکنند . از این سنگ پیریت دار به عنوان سنگ آسمانی و روزی رسان نام می‌برند.

راه نگهداری سنگ فیروزه 

برای برای محافظت و نگهداری از فیروزه رگه دار خالص باید آن را از مواد شوینده مانند الکل کرمهای آرایشی و مواد بهداشتی دور نگه داشت و موقع شستن دست ها از مواد شوینده آن را از دستمان خارج کنیم. 

تغییر رنگ فیروزه

رنگ فیروزه به مرور زمان تغییر می‌کند یعنی از فیروزه‌ای به رنگ سبز متمایل می‌شود وی این تغییر رنگ در فیروزه پیریت دار نیشابور نیز اتفاق میافتد. و این تغییر رنگ  به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت فیروزه خالص در مقابل نور آفتاب یا حرارت شدید است و باعث می شود رنگ آن به سبز تغییر کند برای آنکه سنگ‌فیروزه ما عمر طولانی تری داشته باشد باید آن را از برخی مواد شیمیایی مثل اسید عطر و ادکلن و مواد آرایشی دور نگه داریم برای اینکه عمر انواع سنگ فیروزه ما بیشتر شود مخصوصا فیروزه پیریت دار نیشابور باید آن را در داخل آب خاک و یا نمک قرار دهیم و یا حتی می‌توان آن را روی حرارت خیلی ملایم قرار داد تا ناخالصی‌های سنگ از بین برود.


مرکز خرید فیروزه رگه دار خالص

مرکز خرید فیروزه رگه دار خالص

ازآنجا که سنگهای زینتی در کل دنیا دارای محبوبیت بسیار زیادی است و روز به روز بر محبوبیت این سنگ ها افزوده می شود مرکز خرید فیروزه رگ دار خالص با استفاده از کارشناسان حرفه ای سنگهای زینتی این امکان را در بازارهای داخلی و صادرات برای انواع سنگهای زینتی و گرانبها فراهم آورده تا مشتریان عزیز بتوانند  خرید خود را با خیالی آسوده و  به راحتی سفارش بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما