قیمت مناسب سنگ فیروزه مربعی

“تقریباً تمام افرادی که به دنبال خرید انگشتر فیروزه هستند با فیروزه نیشابور آشنایی دارند. از فیروزه نیشابور به عنوان بهترین فیروزه جهان نام برده می شود. محصولات مختلفی از جمله انگشترهای مردانه با استفاده از این گوهر زیبا ساخته می شود. ما میپرسیم. وقتی نوبت به خرید سنگ فیروزه می رسد، اولین سوالی که خریدار از فروشنده در مورد سنگ فیروزه می پرسد در مورد اصالت سنگ فیروزه مربعی است.

قیمت مناسب سنگ فیروزه مربعی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه مربعی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه مربعی البته استفاده از آلیاژی فدیوم هم مانند طلا و نقره مزایا و معایبی دارد معایب آن بیشتر در مورد مسائل مربوط به ساخت فراوری این آلیاژ است قیمت تمام شده ی بالا هم از دیگر نکاتی است که برای انگشترهای با رکاب فدیوم باید در نظر داشت. 

هزینه ی اولیه خرید سنگ خام فیروزه: یکی دیگر از عواملی که نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت سنگ تراش خورده و به تبع آن تعیین قیمت تمام شده یک سنگ فیروزه نگینی ایفا می کند هزینه ای است که تولید سنگ فیروزه و نگین برای خرید سنگ خام فیروزه پرداخت می‌کند.

سنگ فیروزه مثل بقیه اجناس و کالاهای دیگر از قیمت ثابتی برخوردار نیست نوسانات قیمت در سنگ خام فیروزه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

امروزه به دلیل ورود دنیای مجازی و اینترنت به جامعه ما و نفوذ روزافزون اینترنت در جامعه و همچنین ظهور شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، بازار طلا و جواهر و سنگ های قیمتی دستخوش تغییرات و تحولات بسیاری شده است. بسیاری از افراد انگشترها و جواهرات را از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … بدون داشتن سرمایه زیاد و حتی تخصص و حرفه مرتبط با صنعت جواهرات به عنوان واسطه دوم یا حتی سوم می فروشند.

تولید کنندگان سنگ فیروزه مربعی نگینی

تولید کنندگان سنگ فیروزه مربعی نگینی عوامل مختلفی در تعیین قیمت انگشتر فیروزه ای نقش دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد

فلزی که برای ساخت رکاب استفاده می شود: معمولاً از فلزات گرانبها برای ساخت حلقه های رکاب استفاده می شود. طلا و نقره متداول ترین فلزاتی هستند که برای ساخت حلقه استفاده می شوند.

اما فقط استفاده از این دو فلز برای ساخت رکاب همیشه مناسب نیست. به عنوان مثال، در دین ما، اسلام، استفاده از طلا توسط مردان مذموم است و استفاده از طلا به عنوان جواهرات برای مردان جایز نیست.

اگر تا به حال از انگشتر با رکاب نقره استفاده کرده اید، نقص انگشترهای نقره را مشاهده کرده اید و آن سیاه شدن نقره در طول زمان است. صیقل دادن و سفید کردن، پدال را به جلوه اولیه خود بازگرداند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما