قیمت مناسب فیروزه مرغوب شجری

فیروزه مرغوب شجری یک سنگ بسیار محبوب است که منبع اصلی تولید آن شهر نیشابور می باشد. قیمت این محصول یکی از اصلی ترین فاکتور هایی است که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند. هر چه نرخ این کالا کاهش پیدا کند، تقاضا برای خرید و سفارش آن نیز بیشتر خواهد شد. قیمت تمام شده انواع فیروزه شجری را می توان از طریق لیست قیمت گذاری آن به دست آورد. در این لیست بروز ترین قیمت این کالا درج شده است.

قیمت مناسب فیروزه مرغوب شجری

ویژگی فیروزه مرغوب شجری

ویژگی فیروزه مرغوب شجری فیروزه دارای مدل های بسیار زیادی است که از این مدل ها می توانیم به فیروزه شجری اشاره کنیم. این نوع فیروزه دارای خطوط بسیار زیادی است و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. این نوع سنگ قیمتی جایگاه بسیار بالایی در صنعت جواهر سازی دارد و از کاربرد بسیار زیادی برخوردار می باشد.

این نوع سنگ زیبا از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که از اصلی ترین و مهمترین این ویژگی ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • از مهمترین ویژگی های فیروزه مرغوب شجری، استحکام بسیار عالی آن است. این نوع سنگ دارای سختی بسیار زیاد است و این امر باعث شده تا میزان مقاومت این محصول ارزشمند و کاربردی در برابر ضربه و شکسته شدن تا میزان قابل توجه ای افزایش پیدا کند.
  • از دیگر ویژگی های این محصول، تنوع در درجه بندی رنگ این محصول است. سنگ های فیروزه شجره اغلب دارای رنگ های آبی روشن و پررنگ هستند و افراد می توانند هر یک از رنگ بندی های این کالا را با توجه به سلیقه خود تهیه کنند.

ویژگی های این نوع سنگ بسیار زیبا و با کیفیت موجب شده تا تقاضا برای خرید و سفارش آن در بازار های داخلی افزایش پیدا کند.

واردات انواع فیروزه مرغوب شجری

واردات انواع فیروزه مرغوب شجری برخی از سنگ های فیروزه اصل و با کیفیت موجود در کشور وارداتی هستند و از دیگر کشور ها به ایران ارسال می شوند. واردات فیروزه شجری مرغوب و با کیفیت به کشور به صورت مستقیم و عمده انجام می شود. این شیوه واردات تاثیر بسیار زیادی بر کاهش نرخ تمام شده این محصول خواهد داشت و منجر به رفع نیازهای مصرف کنندگان و استفاده کنندگان داخلی خواهد شد.

واردات این کالا در بسته بندی های ایمن انجام می شود تا در طول مراحل ارسال هیچ نوع آسیبی به سنگ ها وارد نشود. قیمت واردات این کالای ارزشمند و بسیار مهم با توجه به نرخ تعرفه های گمرکی تعیین می شود و بسیار مقرون به صرفه و مناسب خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما