قیمت پایین فیروزه اصل صادراتی

سنگ فیروزه اصل یکی از گران بها ترین نوع سنگ هایی می باشد که در معادن و نزدیک آتش فشان ها تولید می شود. این سنگ بعد از استخراج از معادن به دلیل نرم بودن با مواد خاصی ترکیب می شود و درجه سختی آن بالا می رود. با خرید از سایت اینترنتی ما می توانید فیروزه صادراتی را با قیمت پایین و کیفیت عالی خریداری نمایید.

قیمت پایین فیروزه اصل صادراتی

فیروزه اصل چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه اصل چه مشخصاتی دارد؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی کانی هایی ساخته شده است که با آن ها سنگ فیروزه  تولید می کنند، ما در این جا می خواهیم مشخصات سنگ فیروزه اصل را به شما ارائه دهیم.

  • یکی از راه های تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه رنگ آن می باشد که در بین تمامی رنگ ها آبی آسمانی بسیار مرغوب می باشد و همچنین مات است، ولی سنگ تقلبی براق می باشد.
  • روی این سنگ ها رگه های مشکی وجود دارد که نشان دهنده اصل بودن آن می باشد.
  • دارای درجه سختی بسیار بالایی می باشند، برای راستی آزمایی سختی آن ها می توان سنگ را روی شیشه کشید، اگر شیشه خراش پیدا کرد پس سنگ اصل می باشد در غیر این صورت سنگ تقلبی است.
  • در برابر نور خورشید رنگشان تغییری نمی کند، اگر رنگ آن ها به قهوه ای متمایل شد سنگ تقلبی است.
  • زیر آن ها را روی حرارت شعله ملایم قرار دهید، اگر روی آن خطوطی ایجاد شد و رنگش تغییر کرد بهتر است بدانید که سنگ اصل نیست.

در هنگام خرید محصولات حتما به موارد دقت کنید تا بتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل سنگ فیروزه اصل را با قسمت مناسب خریداری نمایید.

مراکز فروش فیروزه اصل زنده

مراکز فروش فیروزه اصل زنده در معادن موجود در کشور فیروزه زنده با کیفیت استخراج می شود، این سنگ ها بعد از مراحلی آماده شده و سپس برای فروش به مراکز و جواهرات فروشی ها در کل کشور ارسال می شوند.

این سنگ ها بعد از تولید به مراکز معتبر فروش فیروزه ارسال می شوند و سپس با قیمت مناسب و کیفیت عالی به دست مشتری می رسند.

خریدار می تواند به سایت های اینترنتی فروش مراجعه کرده و بعد از انتخاب نوع سنگ آن مبلغ آن را پرداخت نموده و درب منزل تحویل بگیرد.

در هنگام خرید از این مراکز فروش اینترنتی باید به موارد بسیار زیادی توجه نمود تا بتوان با خیال راحت سنگ با کیفیت و اصل را خریداری نمود:

  • از سایت های معتبر اقدام به خرید نمایید.
  • قوانین تمام سایت را مطالعه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوان محصول را برگرداند و یک محصول اصل را خریداری نمود.
  • هنگام پرداخت هزینه این سنگ های گران بها به آدرس سایت و درگاه بانک توجه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما