مراکز عرضه سنگ فیروزه کبود خام

سنگ فیروزه کبود از جمله سنگ های آذرین و زنده است که ظاهری زیبا و جذاب داشته و از تنوع طرح و رنگ نیز برخوردار می باشد که همین طرح و رنگ نیز تعیین کننده کیفیتش می باشد. مراکز عرضه کننده آن نیز با حضور حرفه ای خود و با شناسایی ارقام طبیعی و اصیل نمونه های متنوعی از آن را به صورت عمده با قیمت های مناسبی وارد بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

مراکز عرضه سنگ فیروزه کبود خام

بهترین نمونه سنگ فیروزه کبود

بهترین نمونه سنگ فیروزه کبود بهترین نمونه های سنگ فیروزه کبود خام از جمله سنگ های آذرین است که با توجه با ناخالصی هایی که در آن وجود دارد دارای ترکیبات و طرح های مختلفی می باشد. این سنگ از جمله سنگ های زنده و تزئیناتی است که به مثابه زنده بودن دارای فواید زیادی برای استفاده کننده می باشد.

فیروزه در مناطق خشک و به صورت قلوه یا تخته در مادر سنگ های موجود در صخره ها یافت می شود که از رسوبات مس تشکیل شده است. همچنین در ایران مناطق مختلفی مانند کرمان، دامغان و نیشابور و … استخراج کننده این سنگ است که نیشابور یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین مراکز فیروزه آبی سیر است که بهترین این سنگ را که در جهان کمیاب است وارد بازار می کند.

سنگ فیروزه در دو نوع عجمی بدون رگه و شجری با رگه ارائه می شود که نوع عجمی از نمونه های گرانبها است چون فاقد ناخالصی بوده و یکدست می باشد. نوع شجری نیز در انواع رگه منظم و نامنظم است که نوع منظم مطلوب بوده و رگه سیاه و قهوه آن نیز وجود دارد که با نام عنکبوتی شناخته می شود، همچنین رگه های طلایی رنگ نیز در موارد معدودی وجود دارد که ارزش بالایی داشته است.

بازار فروش سنگ فیروزه تراش خورده

بازار فروش سنگ فیروزه تراش خورده بازار فروش سنگ فیروزه تراش خورده با شناخت و تخصصی که از این عرصه دارد به صورت حرفه ای به عرضه این محصول در بهترین نمونه های اصیل و طبیعی می پردازد. لذا با تنوعی که ایجاد نموده حق انتخاب مشتری را بالا برده و به بهترین نحو نیاز او را رفع می کند.

سنگ فیروزه در رنگ های آبی سیر، سبز و زرد ارائه می شود که علاوه بر آن طیف های آبی مایل به سبز، سبز مایل به زرد، سبز مایل به خاکستری و سفید یا کدر نیز در آن دیده می شود. لذا وجود ترکیباتی مانند مس در آن دلیل بر ایجاد رنگ آبی، حضور کروم نیز سبب رنگ سبز و آهن نیز ایجاد کننده رنگ زرد است که علاوه بر آن آلومینیوم و آهک نیز رنگ سفید را ایجاد نموده است.

سنگ فیروزه هر چه بدون تخلخل، تراکم بالا و خالص باشد از ارزش بالاتر و قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما