مراکز فروش سنگ فیروزه صنعتی

سنگ فیروزه صنعتی یکی دیگر از انواع سنگ فیروزه های می باشد که بعد از استخراج از معادن به صورت های گوناگونی فراوری می شوند در دست تولید قرار می گیرند که بازار فروش فراوانی دارد به همین دلیل باید آن ها را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید و در مصارف گوناگون استفاده کنید.

مراکز فروش سنگ فیروزه صنعتی

مهمترین خصوصیات سنگ فیروزه صنعتی

مهمترین خصوصیات سنگ فیروزه صنعتی خصوصیات سنگ فیروزه یا این فیروزه برای اولین بار در معادن شهر نیشابور ایران استخراج شد اما به آن سنگ ترک گفته میشود زیرا از طریق عثمانی به اروپا راه یافته است و بیشترین حجم از این سنگ در ایران و آمریکا وجود دارد و این سنگ دارای رنگ آبی ملایم بوده و دارای رگه هایی در روی خود می باشد.

فیروزه صنعتی ساخته شده است و تفاوت معدن آن با سنگ صنعتی در نحوه شکل گیری کریستال سنگ است اما با چشم قابل دیده شدن نیست و باید زیر بزرگ نمایی قرار گیرد و فیروزه صنعتی معمولا فاقد رگه و سیاهی بر روی است می باشد.

این فیروزه صنعتی معمولا هم صاف است و هیچ چیز اضافه ای در خود ندارد به همین دلیل به آن ها می گویند صنعتی زیرا ناخالصی های آن ها توسط دستگاه های صنعتی از بین می رود.

در کل سنگ فیروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین های سنگ ها در جهان دارای تاریخی بسیار طولانی می باشد و به خاطر زنگی که دارد و خواص و آرامشی که در افراد حاکم می شود طرفداران فراوانی دارد.

بررسی های باستان شناسی نشان می دهد که سه هزار سال پیش مصری های باستان از جواهرات و این گونه زیبایی ها برای طلسم نیز استفاده می کردند و یا به همراه خود مومیایی دفن می کردند و به همین جهت ذخایر محدود آن در مصر به سرعت رو به اتمام گذاشته شده است‌.

قیمت روز سنگ فیروزه صنعتی

قیمت روز سنگ فیروزه صنعتی قیمت سنگ فیروزه با توجه به این که انواع گوناگونی دارد که هر کدام در موارد مختلفی به کار می روند قیمت متفاوتی نیز دارند مثلا قیمت سنگ فیروزه عجمی و اصل از سنگ صنعتی که به نوعی روی آن کار شده گران تر است زیرا اصل سنگ می باشد و چیزی به آن اضافه نکرده اند.

قیمت این سنگ ها را و تنوع و مدل ها و طرح های گوناگون آن ها را می توانید از طریق سایت های اینترنتی دنبال کنید که خود کارخانه ها و معادن فیروزه برای آشنایی مشتریان آماده کرده اند.

و از آن طریق طرح و مدل مورد نظر خود را با مشاوره ها و راهنمایی های آن ها انتخاب کنید و سفارش دهید که این روش غیر حضوری کار را برای مصرف کنندگان به سهولت برده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما