مراکز فروش فیروزه ی اصل

می توان با اطمینان گفت که یکی از مراکز فروش فیروزه ی اصل، سایت فروش آنلاین ما می باشد. مشتریان محترم و طرفداران این سنگ ها، برای خرید، می توانند به سایت مذکور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که رنگ های ارائه شده در سایت ما دارای کیفیت بسیار بالا و اورجینال می باشند و همینطور قیمت های آن ها هم خیلی مناسب می باشد.

بر همین اساس افراد می توانند با خیال آسوده اقدام به خرید نمایند و از خرید خود راضی باشند. جهت دسترسی به فروش فیروزه نیشابور هم می توانید از محصولات ما بهره مند گردید.

مراکز فروش فیروزه ی اصل

مشخصات گران ترین فیروزه جهان

مشخصات گران ترین فیروزه جهان

در بین انواع سنگ های فیروزه شهرهای کرمان و یا دامغان و بعضی از شهرهای دیگر که به تولید این سنگ می ‌پردازند، فیروزه نیشابور دارای بهترین کیفیت و البته هزینه بالاتری می ‌باشد. اما متاسفانه در برخی از فروشگاه ها، سنگ فیروزه کرمان یا دامغان را به جای سنگ فیروزه نیشابور با قیمت های بسیار بالایی به مشتریان به فروش می رسانند.

لازم است به چند روش شناسایی کیفیت فیروزه نیشابوری اصل بپردازیم، که شما هموطنان عزیز جهت خرید می توانید از این اطلاعات بهره مند شوید: از شیوه های تشخیص فیروزه اصل از سایر نمونه ‌های تقلبی این می باشد که می توان سنگ فیروزه را برای مدت زمان کوتاهی در مقابل نور آفتاب قرار دهیم و چنانچه رنگ آن کمی تغییر کرد می‌توانیم به کیفیت آن شک نماییم. همینطور می توانیم به کمک یک سوزن و یا وسیله تیزی روی سطح سنگ بکشیم، چنانچه روی سنگ خط عمیقی وجود آید که این وضعیت تعیین کننده تقلبی بودن و کیفیت پایین فیروزه می باشد.

مشخصات گران ترین فیروزه جهان به شرح زیر است:1- بر طبق رنگ فیروزه: چنانچه هر چه رنگ فیروزه از آبی به رنگ سبز تمایل پیدا کند و تیره تر شود، فیروزه دارای کیفیت و ارزش بیشتری می باشد. 2-بر طبق به دست آمده از معادن مختلف در سطح دنیا: اگر سنگ فیروزه در معادن شهرستان نیشابور تولید شود و به دست آید دارای ارزش بالاتر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر فیروزه های بدست آمده از معادن دیگر می باشد. 3- بر طبق شکل ظاهری: شکل ظاهری فیروزه بر دو نوع عجمی و شجری می ‌باشد.

چگونگی نگه داری سنگ فیروزه برای حفظ کیفیت اولیه آن به صورت زیر می باشد: معمولا فیروزه نباید با روغن، کرم و یا ادکلن در تماس باشد، چون که سبب تغییر رنگ آن می گردد. سنگ فیروزه نباید با مواد چربی و سنگ فیروزه دیگر در تماس باشد. در زمان کار با مایع دستشویی باید حتما انگشتر نگین فیروزه را از دست بیرون آورده شود، در غیر این صورت آب کلر دار سبب صدمه زدن و از بین بردن کیفیت اولیه سنگ فیروزه می شود.

 تشخیص کیفیت سنگ فیروزه نیشابوری بسیار دشوار است و فقط افرادی که در این کار حرفه ‌ای می باشند، توانایی تشخیص این امر مهم را دارند. بنابراین بهتر است این سنگ فیروزه را از مراکز معتبر و فروشگاه های مشخصی خرید نماییم تا بتوانیم به کیفیت و اصل بودن آن اطمینان داشته باشیم.

صادرات فیروزه ی اصل درجه یک

صادرات فیروزه ی اصل درجه یک

با توجه به کیفیت بالای انواع سنگ های فیروزه تولید شده در کشورمان، تولیدکنندگان این محصول به فکر صادرات آن افتاده اند و این محصول زیبا و نفیس را به سایر کشورهای دنیا عرضه می کنند و از این طریق درآمد خوبی دارند. بنابراین صادرات فیروزه ی اصل درجه یک همیشه طرفداران خاص خود را در دنیا دارد. و مردم برای خرید فیروزه اصل هزینه خوبی می پردازند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما