مراکز پخش فیروزه صنعتی با کیفیت

فیروزه در دوران باستان به سنگ ترک معروف بود، زیرا اولین نمونه های این ماده معدنی با اصالت ایرانی در امتداد مسیرهای کاروانی که از ترکیه عبور می کردند به اروپا رسیدند. امروزه فیروزه صنعتی یکی از پرطرفدار ترین انواع این سنگ می باشد. قصد خرید فیروزه صنعتی مرغوب دارید؟ مجموعه ما یکی از بهرتین مراکز پخش فیروزه صنعتی با کیفیت می باشد. 

مراکز پخش فیروزه صنعتی با کیفیت

مشخصات بارز انواع فیروزه صنعتی

مشخصات بارز انواع فیروزه صنعتی فیروزه صنعتی نوعی سولفات مس و آلومینیوم هیدراته است که رنگ آبی آن عمدتا به دلیل وجود مس است اما به دلیل وجود نا خالصی هایی مانند آهن، این رنگ می تواند متفاوت باشد. این ماده در سیستم سه کلینیکی متبلور می شود، سختی آن بین 5 تا 6 است، دارای فاکتور همزاد و درخشش مومی معمولی است.

قدیمی ترین یافته باستان شناسی فیروزه آبی تراشیده که توسط انسان کار شده است، حدود 8000 سال قدمت، یک دستبند طلا و فیروزه است که در مصر یافت شده است، جایی که این ماده معدنی نمادی از بی نهایت و زندگی پس از مرگ بود. رنگ شکوه آن بسیار مورد توجه آزتک ها قرار گرفت، آنها مار جادویی خورشیدی را با این گوهر نشان دادند که ستاره های دیگر را از آسمان بیرون می کند. از میان بسیاری از فضایل درمانی منسوب به فیروزه، می توان توانایی ادعایی آن را در محافظت از گزش مار سمی یا محو شدن بداهه آن هنگام نزدیک شدن به یک بدبختی را یادآوری کرد..

فیروزه صنعتی جواهری زینتی با قیمت بالا و کاربردهای بسیار متنوع در صنعت جواهرات است. این ظریف ترین سنگ قیمتی است. استفاده بی دقتی برای رنگ پریدگی و تغییر رنگ آن کافی است: تعریق بدن (چربی، عرق، دی اکسید کربن)، محلول های صابون و عطرهای شور (و در نتیجه آب دریا) و مواد آرایشی بدترین دشمنانی که مسئول تغییر و تحولاتی هستند که طی چند سال یک گوهر آسمانی پر زرق و برق را به یک جسم سبز مایل به زرد ناچیز کاهش می دهند.

همین پدیده ها بعضی اوقات به دلیل قرار گرفتن بیش از حد و طولانی مدت در معرض آفتاب یا کم آبی نسبی ناشی از یک محیط خشک یا بسیار گرم از حد زیاد اتفاق می افتد (همان چیزی که برای اپال دیده ایم). در صورت شدید نبودن شرایط، چنین جهش هایی ناگهانی است: در 250 درجه سانتیگراد، رنگ فیروزه ای رنگ سبز مبهم و کسل کننده ای را به خود اختصاص می دهد و این باید توسط افرادی که با این سنگ ها کار می کنند، مورد توجه قرار گیرد، درجه حرارت سنگ شروع به از بین رفتن شکل زجاجیه می کند.

مرکز خرید فیروزه آبی تراشیده

مرکز خرید فیروزه آبی تراشیده مجموعه ما در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات خود اقدام به ایجاد یک مرکز خرید فیروزه در انواع مختلف به خصوص آبی تراشیده نموده است. محصولات این مجموعه تضمین شده از نظر کیفیت و مقرون به صرفه از نظر قیمت هستند. مزیت دیگر این مرکز خرید نسبت به سایر مراکز غیر حضوری بودن آن است. به این صورت که شما با صرف کمترین هزینه و کمترین اتلاف وقت بهترین خرید را تجربه خواهید کرد. با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما