مراکز پخش فیروزه ی اصل خارجی

مراکز مختلفی وجود دارند که سنگ های قیمتی را با قیمت های متفاوت و کیفیت های متنوع به فروش می رسانند، ما در این فروشگاه تلاش می کنیم تا بهترین نوع فیروزه ی اصل را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهیم ، فیروزه های موجود در این سایت بالاترین کیفیت ها را دارند و این سنگ ها فیروزه اصل خارجی می باشد.مراکز پخش فیروزه ی اصل خارجی

بهترین فیروزه ی اصل تراش خورده کله قندی

بهترین فیروزه ی اصل تراش خورده کله قندی سنگ فیروزه در بین مردم ایران طرفداران زیادی دارد و تنوع رنگی زیادی هم دارد ، چند نمونه از رنگ های این سنگ ، رنگ سبز و آبی تیره و روشن می باشد ، در کشور های مختلفی این سنگ های فیروزه یافت می شوند اما اصیل ترین و با کیفیت ترین نوع فیروزه ، فیروزه نیشابوری می باشد ، این اصالت و وجود طرفداران زیاد به این دلیل است که این سنگ کیفیت بالایی دارد و علوه بر این از تنوع رنگ و شکل بالایی برخوردار است . 

سنگ هاس فیروزه علاوه بر این که بر اساس رنگ طبقه بندی می شوند ، بر اساس شکل ظاهری و هم چنین بر اساس معدن استخراج شده از آن هم به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. 

معادن مختلفی از این سنگ در کشور های آمریکا ، مصر و ایران و تبت وجود دارد اما بهترین و اصیل ترین معدن آن در کشور ایران و در شهر های نیشابور وجود دارد . 

البته در شهر های کرمان و دامغان هم معادن فیروزه وجود دارد اما کیفیت سنگ های موجود در این شهر ها از فیروزه موجود در آمریکا و تبت بسیار پایین تر است به همین دلیل می باشد که قیمت فیروزه ای که درشهر نیشابور تولید می شود از قیمت فیروزه های آمریکا و مصر بسیار بیش تر است .

خرید فیروزه ی صادراتی خام

خرید فیروزه ی صادراتی خام مراکز مختلفی هستند که فیرزه را با قیمت های متفاوت و کیفیت های متنوع به فروش می رسانند ، بسیاری از این فیروزه ها به صورت خام  و تعدادی از این فیروزه ها هم به صورت آماده شده و تراش کاری شده به فروش می رسند ، ما در این مرکز بهترین نوع فیروزه را به صورت فیروزه ی صادراتی خام به فروش می رسانیم ، علاوه بر این شما می توانید بهترین فیروزه ی اصل تراش خورده را نیز از این مرکز تهیه کنید و تفاوت ما با دیگر فروشندگان علاوه در کیفیت در قیمت های ارزان هم نیز می باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد این فیروزه ها و هم چنین اطلاع از قیمت های این فیروزه ها می توانید با کارشناسان ما در این سایت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما