مرجع خرید سنگ فیروزه کبود اصل

اصل بودن سنگ فیروزه کبود یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران این محصولات می باشد، به همین سبب مجموعه ما سعی در عرضه انواع سنگ های زینتی و درمانی به خصوص سنگ فیروزه کبود اصل به صورت عمده دارد و می کوشد تا محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به خریداران عمده عرضه نماید و حتی به آنان تخفیفات به‌ خصوصی نیز ارائه می دهد تا بدین ترتیب رضایت مشتریان خود را افزایش داده و بر محبوبیت خود بیفزاید.

مرجع خرید سنگ فیروزه کبود اصل

موارد کاربردی سنگ فیروزه کبود

موارد کاربردی سنگ فیروزه کبود اگر بخواهیم چند نمونه از موارد کاربرد سنگ های فیروزه کبود را برای شما عزیزان شرح دهیم باید بگوییم از این سنگ ها در ساخت انواع انگشتر های مردانه و زنانه از نوع درشت استفاده می گردد.ممکن است از این سنگ ها در ساخت انواع ست ها و نیم ست های زیبای زنانه نیز استفاده گردد که خانم ها بسیار علاقه مند به استفاده از آنها خواهند شد، زیرا به کار رفتن سنگ فیروزه در این ست ها باعث زیبایی هر چه بیشتر ست می گردد و به آن ها خاصیت سلطنتی و سنتی نیز می بخشد.

گردنبند های تکی نیز وجود دارند که ممکن است در آنها از سنگ فیروزه کبود استفاده شده باشد، این گردنبندها نیز طرفداران خاص خود را داشته و حتی خاصیت درمانی دارند، لازم به ذکر است ست و یا انگشتر و حتی گردنبندی که در آن از سنگ فیروزه استفاده شده باشد به طور کلی دارای فوایدی نیز است که ممکن است حتی درمان کننده برخی از بیماری‌ ها باشد.

گوشواره هایی نیز وجود دارند که در آنها از این سنگ ها استفاده گردیده است، از این رو علاقه‌ مندان به استفاده از گوشواره‌ های طرح سنتی می‌توانند از این محصولات استفاده نمایند.

مرکز فروش سنگ فیروزه شکسته

مرکز فروش سنگ فیروزه شکسته شما خریداران عزیز اگر به دنبال سنگ فیروزه کامل و یا سنگ فیروزه شکسته می باشید و می خواهید از آنها استفاده های مختلفی داشته باشید، می توانید به مرکز فروش ما اطمینان نموده و این سنگ ها را به صورت عمده و در کیفیت های بالا و با قیمت های مناسب و ارزان خریداری نمایید.

سایت مجموعه ما اطلاعات جامع و کاملی در خصوص مشخصات هر کدام از سنگ های مورد عرضه در مجموعه را دارا می باشد تا خریداران بدین وسیله بتوانند با آنها آشنایی یافته و آنها را سفارش دهند.

تمام شماره تماس های درج شده در سایت فروش سنگ فیروزه در خدمت شما خریداران عزیز می باشند تا به شما خدمت رسانی نمایند و امر خریداری این محصولات را برای شما سهل کنند.

2

  1. سلام خسته نباشید سنگ فیروزه کبود اصل من از عکس ها متوجه نشدم رنگ ان بنفش است یا فیروزه ای؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما