مرجع خرید سنگ فیروزه کبود

سنگ فیروزه کبود با جلوه ویژه و خیره کننده خود گستره کاربردی بسیار وسیعی در صنعت جواهر سازی و حتی ساختمان سازی دارد. این سنگ زیبا و استثنایی با قدمت بسیار طولانی جزو اصیل ترین سنگ های معدنی کره زمین محسوب می گردد و معادن آن در سرتاسر جهان گسترده شده است. این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین مراجع عرضه فیروزه کبود آمادگی فروش این سنگ زیبا در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارا می باشد.
مرجع خرید سنگ فیروزه کبود

تاریخچه پیدایش سنگ فیروزه

تاریخچه پیدایش سنگ فیروزه سنگ فیروزه خام بیشتر به رنگ آبی روشن، تیره و یا سبز است. این سنگ زیبا از فسفات مس و آلومینیوم ساخته می شود. تاریخچه تشکیل فیروزه به صدها هزار و تاریخچه کشف آن به حدود 10 هزار سال پیش باز می گردد.
طبق تحقیقات انجام شده پیدایش فیروزه و ورود آن به زندگی انسان را به مصریان نسبت می دهند. در بررسی های صورت گرفته پادشاهان و فراعنه مصری به سنگ فیروزه به عنوان یک جواهر می نگریستند. کشور مصر اکنون نیز به عنوان یکی از دارندگان بزرگ منابع سنگ فیروزه شناخته می شود.

در ایران نیز پیدایش فیروزه قدمتی چند هزار ساله دارد و از زمان باستان توسط ایرانیان مورد استفاده قرار می گرفته است. در قاره آمریکا نیز این سنگ هزاران سال پیش شناسایی شده و به عنوان یک سنگ زینتی به کار می رفته است.

در حال حاضر ایران و آمریکا دارنده مرغوب ترین سنگ های فیروزه در دنیا هستند. از زمان کشف و پیدایش فیروزه این سنگ همواره یک شیء زینتی و ارزشمند محسوب میشد و از آن در تهیه دستبند، گوشواره، گردنبند و… استفاده می کردند. بعدها این سنگ به هنر معماری نیز اضافه گردید.

در حال حاضر ساختمان هایی در معماری گذشتگان به چشم می خورد که در آنها از سنگ های فیروزه برای جلوه ساختمان به کار رفته است. سنگ فیروزه به دلیل ساختار خاص خود معمولا در مناطق گرم و خشک تشکیل می شود و به همین دلیل نیز اکثر معادن آن در مناطق گرمسیری قرار دارد.

در ایران فیروزه نیشابور و پس از آن فیروزه کرمان جزو مرغوب ترین فیروزه ها محسوب می گردند که علاوه بر مصرف در بازار داخل به کشورهای خارجی نیز صادر می شوند.

بازار فروش سنگ فیروزه کبود

بازار فروش سنگ فیروزه کبود بازار فروش سنگ فیروزه کبود در ایران و سایر کشورها بسیار گسترده است و این سنگ همواره بازار پر رونق و پرفروشی را تجربه می کند. فیروزه به عنوان یک سنگ گرانبها در کیفیت ها و انواع گوناگونی به فروش می رسد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با ظرفیت بازار فروش این سنگ زیبا هستید و یا قصد تهیه آن به صورت کلی و یا عمده را دارید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما