مرجع خرید سنگ فیروزه گرد سبز

سنگ فیروزه گرد از انواع سنگ فیروزه شجری می باشد که از تراشیدن سنگ های باطله به وجود می آید، و این سنگ های گرد در مدل های متفاوتی مانند چهار گوش و مدل اشکی می باشند که بسیار معروف و گران قیمت هستند. برای خرید سنگ فیروزه گرد سبز بهتر است به نمایندگی های فروش این محصول که از طریق سایت های معتبر در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید.مرجع خرید سنگ فیروزه گرد سبز

موارد استفاده سنگ فیروزه گرد

موارد استفاده سنگ فیروزه گرد در واقع سنگ فیروزه گرد در خود رگه های قهوه ای دارد و مقدار تیره و روشن بودن این سنگ به معدن تشکیل آن بستگی دارد؛ فیروزه گرد در معدن سنگ آهک از معدن ماسه تیره تر می باشد.

سنگ های فیروزه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل: 1. فیروزه عجمی 2. فیروزه شجری 3. چغاله سفید 4. فیروزه عربی 5. گل کاسنی 6. خاکه 7. فیروزه شکوفه 8. فیروزه درشت 9. فیروزه توقال و … .

موارد استفاده از سنگ فیروزه گرد عبارتند از:

  1. از این سنگ برای ساختن جواهراتی مانند انگشتر، گردنیند و … استفاده می کنند که زیبایی  و جلوه خاصی دارد
  2. از سنگ فیروزه گرد برای چشم زخم به کار می برند
  3. از این سنگ ها برای نماهای بیرونی و داخلی مسجد ها و امامزاده ها به کار می برند
  4. از سنگ فیروزه گرد برای تزیین ظروف مسی مانند سنگناب، گلدان ها و … استفاده می کنند

 استفاده از سنگ فیروزه گرد باعث دوری از فقر، اجابت دعا می شود. برای نگه داری سنگ فیروزه گرد باید آن را در مقابل نور خوشید قرار ندهیم، نباید آن را با مواد شوینده مثل الکل بشوییم، همچنین هر چند وقت که  از آن استفاده می کنیم آن را خوب واکس بزنیم.

بازار فروش سنگ فیروزه رگه طلایی

بازار فروش سنگ فیروزه رگه طلایی سنگ فیروزه رگه طلایی از معدن فیروزه نیشابور استخراج می شود و دارای فروش فوق العاده ای در بازار می باشد. سنگ فیروزه رگه طلایی به دلیل رنگ زیبایی که دارد برای ساخت جواهرات مردانه و زنانه نظیر انگشتر نقره، گردنبند نقره، گوشواره، گردنبند طلا و … استفاده می کنند و از گران ترین نوع سنگ در بازار می باشد.

سنگ فیروزه رگه طلایی از جنس پیریت می باشد و دارای رگه ها و نوار های مشکی می باشد. سنگ فیروزه رگه طلایی در بسیاری از شهر هایی نظیر ایران، تبت، چین، مصر، جنوب غربی آمریکا و … بدست می آید، که این سنگ ها از نظر رنگ و اندازه با هم تفاوت دارند ولی از لحاظ شکل ظاهری شبیه به هم هستند.

شما می توانید برای خرید سنگ فیروزه به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصولی باکیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما