مرجع فروش سنگ فیروزه طبیعی

امروزه یکی از سنگ های قیمتی که طرفداران بسیار زیادی دارد، سنگ فیروزه می باشد. این سنگ به صورت طبیعی در معادن ایران استخراج شده و سپس بعد از آماده سازی و بسته بندی برای فروش به مراکز مربوطه در کشور ارسال می شود. با مراجعه به مراجع فروش معتبر در سراسر کشور می توان سنگ فیروزه طبیعی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمود.مرجع فروش سنگ فیروزه طبیعی

مدل های مختلف تراش سنگ فیروزه

مدل های مختلف تراش سنگ فیروزه سنگ های فیروزه انواع بسیار مختلفی دارند که هر کدام از آن ها را می توان بر اساس موارد خاصی تقسیم بندی نمود، یکی از این موارد ظاهر و تراش های این سنگ ها می باشد که ما در این جا به چند مدل مختلف تراش سنگ فیروزه به صورت مختصر و مفید اشاره می کنیم:

  • فیروزه عجمی: نوع تراش این سنگ به صورت چهار گوش می باشد که سطح صاف و یک دستی به رنگ آبی دارد و در صد خلوص بالایی نیز دارد.
  • سنگ فیروزه شجری: این نوع سنگ یکی از بهترین نوع فیروزه است که به صورت گرد و بادامی تراش خورده است و معمولا هم از رنگ های روشن و تیره در نوع قهوه ای تشکیل شده است.
  • سنگ فیروزه چغاله سفید و نیم رنگ: این سنگ به صورت چهار گوش تراش خورده است و از روی رنگ می توان آن را از سنگ عجمی تشخیص داد.
  • سنگ فیروزه توفال رنگین و سفید: این سنگ به صورت گرد تراش می خورد
  • فیروزه نرم: این سنگ به صورت تکه های بسیار ریز یافت می شود.

پخش مستقیم سنگ فیروزه طبیعی

پخش مستقیم سنگ فیروزه طبیعی سنگ فیروزه یکی از بهترین نوع سنگ ها است که در معادن داخل کشور تولید می شود، یکی از این شهر ها که دارای این نوع معادن می باشد، نیشابور است که در آن جا انواع سنگ فیروزه با کیفیت تولید می شود.

در نیشابور این سنگ ها از معادن استخراج شده و چون در ابتدا نرم هستند آن ها را مواد مرغوبی مخلوط می کنند تا سختیشان بالا برود و سپس بعد از این مرحله آن ها را برای فروش به بازار فیروزه طبیعی نیشابور ارسال می کنند.

شرکت های پخش بسیار زیادی وجود دارد که به صورت مستقیم این محصولات را بعد از تولید به مراکز فروش و جواهراتی ها در سراسر کشور ارسال می کنند و سود بسیار زیادی به دست آورند، چون در این روش واسطه حذف شده و در هزینه نیز صرفه جویی به عمل آمده است.

لیست ایت شرکت های پخش سنگ فیروزه را می توان با جست و جو در سایت های اینترنتی معتبر در زمبنه سنگ های قیمتی به دست آورد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما