مرجع فروش سنگ فیروزه گرد سبز

فیروزه درسته که دارای درخشش زیادی مثل الماس و گوهر نیست ولی به دلیل طرح خاص و رنگ های زیبایی (آبی آسمانی، زرد، سبزآبی) که دارد. از زمان قدیم تا حال همه عاشق سنگ فیروزه گرد بوده اند و در تزئینات و جاهای زیادی از آن استفاده می‌شود.
بهترین و گران ترین رنگ فیروزه رنگ آبی آسمانی است که طرفداران زیادی دارد و شهر نیشابور به عنوان شهری شناخته شده که بهترین سنگ فیره درآن یافت می‌شود.

مرجع فروش سنگ فیروزه گرد سبز

تقسیم بندی سنگ فیروزه در انواع مختلف

تقسیم بندی سنگ فیروزه در انواع مختلف سنگ فیروزه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در زیر به چند مورد برسی می‌کنیم:
1. فیروزه درشت: همان گونه که از اسمش پیداست سنگ های نسبتا بزرگی اند که رگه های طلایی وقهوه ای پر رنگ در آن وجود دارد.
2. فیروزه عجمی: این نوع فیروز فقط در ایران پیدا می‌شود و افراد عرب هم بیشتر طرفدار این نوع فیروزه اند. این فیروزه را فقط به صورت بادامی و گرد می‌توان برش می‌دهند.
3. فیروزه نرم: می‌توان از اسمش فهمید که سنگی است که به صورت خیلی کوچک تراشیده می‌شود و برای زیبایی و جلوه دار شدن اشیا استفاده می‌شود.
4. فیروزه گل کاسنی: این فیروزه را به اسم فیروزه تلخ هم می‌شناسند. رنگ این نوع فیروزه سبز آبی نزدیک به خاکستری بوده، دورو بوده و به صورت بیضی تراش داده می‌شود.

برای خواص درمانی و دارویی سنگ فیروزه می‌توان به مواردی از نظیر تقویت چشم، گلو، کبد، دستگاه تنفسی و گوارشی، گردش خون، سنگ کلیه، معده و… اشاره کرد.
یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه سبز این است که باعث ازبین رفتن استرس و به وجود آمدن اعتماد به نفس می‌شود تا فرد جرات پیدا کند که دلایل خود را به زبان بیاورد یا بتواند در کنفرانس ها و برگزاری مراسمات شرکت کند و دیگر از چیزی ترس و استرس نداشته باشد تا نیروهای منفی از او دور شود و بیشتر فکر و خیالش مثبت باشد. همین کار باعث نشاط و شادابی بیشتر می‌شود تا کارها بهتر و راحت تر انجام پذیرد. پس سنگ فیروزه را به همراه داشته باشید بلکه این محصول باعث می‌شود نیروهای مثبت را به خود جذب کند و نیروهای منفی را از خود دور کند.

بازار خرید سنگ فیروزه گرد

بازار خرید سنگ فیروزه گرد ما توانسته‌ایم با سنگ های فیروزه گرد محصولاتی از نظیر تسبیح، دستبند، گردنبند و… تهیه کنیم. به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به دست شما مشتریان عزیز برسانیم. تولید کنندگان ما تمام سعی خود را دارند تجربه شیرینی از خرید سنگ فیروزه را برای شما رقم بزنند.
لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر کیفیت بالا و قیمت فوق العاده ارزان محصول مورد نظر را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور هم ارسال می‌کند.
اگر اطلاعات بالا برایتان کافی نیست می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید. آنها 24ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما