مرکز انواع سنگ فیروزه سبز

در مرکز فروش انواع سنگ فیروزه سبز این کالا در اندازه های گوناگونی موجود می باشد که شما می توانید با مراجعه به مرکز محصول مورد نظر خود را به راحتی یافت نموده و خریداری نمایید. تمامی سنگ های موجود در این نمایندگی از مرغوب ترین نوع این محصولات می باشند که با قیمت مناسبی به شما عزیزان عرضه می گردند.

مرکز انواع سنگ فیروزه سبز

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه سبز

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه سبز فیروزه  نام ترکی این نوع سنگ می  باشد. به دلیل این که سنگ های فیروزه از کشور ما به ترکیه فرستاده شده و سپس به اروپا صادر می شدند. این نوع سنگ ها در زمان های گذشته برای تزیین زیورآلات و برخی ادوات جنگی مورد استفاده قرار می گرفت.

سنگ فیروزه دارای خاصیت درمانی فراوانی می باشد و همچنین دارای زیبایی و ظرافت خاصی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. بیشتر افراد در بین سنگ ها سنگ فیروزه را به دلیل رنگ سبز و آرام‌ بخش بودن آن انتخاب می نمایند.

این سنگ ها در رسوبات مس و بیشتر در مناطق بایر و کم آب یافت می‌ گردند، به همین خاطر بیشتر معادن این محصولات در شهرهای کویری کشورمان قرار دارد.

از لحاظ قیمتی نیز باید عنوان نمود که در بین دیگر سنگ های تزئینی سنگ فیروزه جزء محصولاتی می باشد که از قیمت مناسب تری برخوردار است و فروش بالاتری نیز دارد.

 برای تهیه بهترین نوع این سنگ ها می توانید به نمایندگی ما مراجعه کرده و این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت روز سنگ فیروزه سبز

قیمت روز سنگ فیروزه سبز قیمت فیروزه سبز رنگ با توجه به میزان خاص بودن این محصول متفاوت می باشد. اما به طور کلی لازم است عنوان گردد که قیمت انواع مختلف این سنگ ها توسط اتحادیه فروش این محصولات مشخص شده و فروشندگان نیز موظف هستند که محصولات خود را بر اساس همین نرخ نامه به فروش برسانند.

این نمایندگی با خرید مستقیم و بدون واسطه انواع سنگ های فیروزه سبز از تولید کنندگان آن ها را با درصد سود اندکی به فروش می‌ رساند و همین امر موجب شده است که افراد بسیاری برای خرید این نمایندگی را انتخاب نمایند.

به دلیل این که این سنگ‌ ها دارای خواص درمانی فراوانی نیز می باشد امروزه میزان تقاضا برای خرید آن ها در بازار افزایش چشمگیری داشته است. به همین خاطر افرادی که در زمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند از سود حاصل از فروش سنگ های فیروزه بسیار راضی و خرسند بوده و عنوان می نمایند که یکی از پرفروش ترین سنگ های موجود در بازار فیروزه، نوع سبز آن است.

تمامی سنگ های فیروزه موجود در این مرکز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و بیشتر خریداران این کالا را به صورت عمده خریداری می نمایند تا از نظر اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما