مرکز انواع سنگ فیروزه عنکبوتی

مراکز انواع سنگ فیروزه عنکبوتی این محصولات را در قالب فروش کلی و فروش جزئی برای مشتریان عرضه کردند و با ایجاد تنوع در محصولات خود توانسته اند تا تامین کننده خوبی در بازارهای داخلی و بازارهای جهانی باشند چرا که این محصول از محبوبیت خوبی برخوردار است و به علت داشتن زیبایی از جمله محصولاتی به شمار می رود که طرفداران زیادی در حوزه ساخت انواع زیورآلات به دست آورده است.

مرکز انواع سنگ فیروزه عنکبوتی

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه عنکبوتی

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه عنکبوتی

سنگ فیروزه عنکبوتی به دلیل طرح ها نقش متفاوتی که دارند از زیبایی دو چندانی برخوردار است و به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد در ساخت زیورآلات و انواع محصولات زینتی محسوب می شود.

این سنگ از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است که از جمله آنها می‌توان به بخشیدن آرامش به روح و روان اشاره کرد از این رو به عنوان یکی از راهکارهای سنگ درمانی برای افراد مختلف توصیه می گردد.

خواص این سنگ بر کسی پوشیده نیست و می توان گفت از سنگ های بسیار قدیمی است که در فرهنگ اسلامی نیز به آن اشاره شده است و از زمانهای قدیم تا به امروز استفاده های فراوانی از آن گشته است. بازار سنگ فیروزه در داخل کشور از رونق بیشتری نسبت به قبل برخوردار گشته و همچنین بازارهای جهانی از وجود چنین محصولی بهره کافی را برده است.

می‌توان گفت که سنگ‌های فیروزه دارای درجه بندی رنگ می باشند و از این رو سنگهای فیروزه آبی تیره و آبی روشن در بازار موجود است که می‌تواند متناسب با هر سلیقه ای برای مشتریان یافت شود.

سنگ فیروزه از زیباترین انواع سنگهای نیمه قیمتی محسوب می گردد بنابراین معمولاً آن را با نقره می سازند و استفاده از رکاب های نقره و زنجیر هایی از این جنس زیورآلات آن را به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت تولیدی سنگ فیروزه عنکبوتی

قیمت تولیدی سنگ فیروزه عنکبوتی

قیمت سنگ فیروزه با توجه به میزان کیفیت آن بر رنگ و طرح و نقش و مدل تراش آن بستگی دارد معمولا می توان گفت که قیمت های این محصولات با توجه به عواملی از جمله شرایط اقتصادی و تحریم در نوسان است و به صورت کلی عوامل متعدد دیگری از جمله عوامل داخلی و خارجی بر روی قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارند.

این محصول یکی از مهمترین محصولاتی است که در داخل کشور استخراج و فرآوری می‌شود و به سایر نقاط جهان نیز صادر می گردد و از ارزآوری بسیار خوبی برای کشور برخوردار است. سنگ فیروزه عنکبوتی که از انواع سنگهای فیروزه به شمار می رود با دارا بودن رنگ آبی بسیار زیبا و همچنین طرح و نقش خطی بر روی آن از شناخته شده ترین نوع محسوب می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما