مرکز انواع سنگ فیروزه نیشابور اصل

بدون هیچ تردیدی نام فیروزه با نیشابور گره خورده است،معدن فیروزه ی نیشابور قدیمی ترین و در عین حال ارائه دهنده ی بهترین فیروزه جهان از نظر کیفی است،در حقیقت در اکثر نقاط جهان اگر کسی دنبال سنگ فیروزه است در واقع خواهان سنگ فیروزه نیشابور اصل است،ما در این مطلب به تولید سنگ فیروزه و ویژگی های این سنگ می پردازیم.

مرکز انواع سنگ فیروزه نیشابور اصل

ویژگی سنگ فیروزه نیشابور اصل

ویژگی سنگ فیروزه نیشابور اصل  سنگ فیروزه به عنوان یک سنگ زینتی و ارزنده ی طبیعی ، دارای خواص و ویژگی های  بسیاری است و اهمیت و جایگاه  این سنگ زیبا  تا آنجا است که در حدیثی از حضرت محمد (ع) ذکر شده است که اگر دست مومنی برای دعا و طلب حاجتی  به سمت آسمان برده شود و در انگشت آن انگشتری از جنس سنگ  فیروزه ی اصل نیشابور باشد حاجتش در سریع ترین زمان برآورده خواهد شد.

فیروزه نه تنها یک سنگ زینتی جذاب است بلکه طبق عقاید مختلف و اصول انرژی موجود در سنگ ها،فواید زیادی برای وضعیت روانی و جسمی انسان دارد.

چند ویژگی سنگ فیروزه نیشابور که تقریبا دارای اهمیت بیشتری به نسبت باقی ویژگی ها هستند، عبارتند از: 

  • رگه های درشت، بخش حساس  و شکننده ی این  سنگ  هستند.
  • این سنگ، سنگ بسیار ظریف و حساسی است و حتما باید به دقت از آن نگه داری شود.
  • فیروزه نیشابور را باید  از چربی و نور شدید خورشید حتما دور نگه داشت تا دچار تخریب نشود.
  • در صورت رفتن رنگ و تخریب آن،  هرچه سریع تر به احیای آن به وسیله ی روش های تخصصی بپردازید. 

تولید ویژه سنگ فیروزه نیشابور اصل

تولید ویژه سنگ فیروزه نیشابور اصل سنگ فیروزه بعد از استخراج از معدن سفر نسبتا مفصل تولید را شروع  می کند، در مسیر تولید ویژه فیروزه، ابتدا سنگ خام را تراش اولیه می دهند تا محدوده های دارای فیروزه را جدا کنند و سپس مجددا طیف های متفاوت همان سنگ جدا شده را جدا می کنند  و پس از پاکسازی و آماده سازی هر قطعه، در نهایت از فیروزه ی به دست آمده برای ساخت ابزار زینتی مختلف  استفاده می کنند و بنا به اندازه ی سنگ ها هر کدام را تبدیل به یک نوع جواهر یا کالای ترئینی می کنند.

اگر شما مخاطب گرامی قصد خرید فیروزه ی نیشابور و استفاده  از این سنگ بی نظیر را دارید، تنها کافی است به سایت ما به عنوان عرضه کننده ی فیروزه ی اصل نیشابور مراجعه نمایید تا پس از دیدن انواع محصولات در نهایت فیروزه ی مورد نظر خود را با خاطری جمع از کیفیت عالی و با قیمتی به مراتب پایین تر از سطح بازار خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما