مرکز انواع فیروزه شجر نیشابور

فیروزه شجر نیشابور یکی از سنگ های زیبا و پرطرفدار ایرانی ها است که از آن در ساخت جواهرات استفاده می شود، علاوه بر آن خواص درمانی بسیاری نیز  دارد که در ادامه می پردازیم. فیروزه نیشابور یکی از بهترین سنگ های فیروزه می باشد که قیمت آن بسته به نوع هر کدام متفاوت است.

مرکز انواع فیروزه شجر نیشابور

ویژگی انواع فیروزه شجر نیشابور

ویژگی انواع فیروزه شجر نیشابور همانطور که گفته شد این سنگ دارای خواص درمانی و ذهنی بسیاری می باشد. از ویژگی فیروزه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از آن برای درمان چشم: از این سنگ برای سردرد،درمان های چشمی استفاده می شود،همچنین نگاه کردن به فیروزه می تواند چشم ها را تقویت کند و استفاده از سرمه آن به درمان بسیاری از بیماری های چشمی کمک می کند.
  • درمان انواع بیماری های معده: مانند درد و زخم معده،درد های عضلانی و استخوانی
  • درمان گلو درد: گذاشتن سنگ فیروزه بر روی گلو باعث درمان گلو درد،تورم و غیره می شود و به تقویت تار های صوتی کمک کرده و تنفس را، راحت تر می کند.
  • کمک به درمان بیماری های قلبی عروقی: این سنگ قلب را تقویت می کند و به آن نیرو می بخشد،همچنین برای افرادی که دارای بیماری افسردگی روحی و روانی هستند بسیار مفید می باشد و اثر مثبتی بر روی کمبود اکسیژن و و استرس شدید دارد.

همچنین استفاده از سنگ فیروزه از قدیم برای درمان و دفع انرژی منفی، طرفداران زیادی داشته،بسیاری از مطالعات نشان داده اند که این سنگ برای همه بیماری هایی که بر اثر تغذیه بد ایجاد می شوند نقش آناروکسی را ایجاد کرده و به درمان آن ها کمک می کند.

فیروزه سنگ توانمندی است که برای محافظت از افراد در سفر،دوری از کابوس های آشفته،دفع انرژی منفی استفاده می شود،این سنگ باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود و قدرت بیان را افزایش می دهد.

رنگ فیروزه در اثر برخورد با مواد شوینده و یا مواد آرایشی به مرور زمان از بین می رود و جلای خود را از دست می دهد،بنابراین بهتر است در هنگام برخورد با این مواد از آن محافظت شود.

تولید کننده فیروزه شجر نیشابور

تولید کننده فیروزه شجر نیشابور تولید فیروزه در نیشابور قدمت طولانی مدتی دارد به طوری که از ۲۰۰۰ سال پیش سنگ فیروزه از این معدن استخراج می شده و جزو کهن ترین معادن درجهان است.تولید این سنگ ابتدا درشهرستان نیشابور شکل گرفته بعد ها با گسترش یافتن شهر های اطراف،روند تولید آن نیز افزایش پیدا کرده.امروزه شرکت های بسیاری در تولید سنگ فیروزه در نیشابور نقش دارند، که باعث تنوع در شکل،کیفیت و قیمت آن می شود.سنگ فیروزه را در ابعاد مختلف و به صورت متنوع می توان خریداری کرد و همچنین برای اطلاع از کیفیت آن با نمایندگان فروش گفت و گو کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما