مرکز انواع فیروزه عجمی درجه یک

سنگ فیروزه عجمی یکی از انواع این نگین قیمتی و زیباست. این سنگ به رنگ های مختلفی از آبی روشن تا سبز دیده می شود و بر اساس همین رنگ نیز در بازار های سراسر دنیا قیمت گذاری می گردد. هر چه رنگ فیروزه تیره تر و به سبز نزدیک تر باشد ارزش آن بیشتر است و نشان دهنده مرغوبیت بالای این گوهر می باشد. انواع مختلف فیروزه عجمی درجه یک در مرکز پخش و فروش سنگهای قیمتی به خریداران عرضه می گردد.
مرکز انواع فیروزه عجمی درجه یک

اطلاعاتی درباره فیروزه عجمی درجه یک

اطلاعاتی درباره فیروزه عجمی درجه یک فیروزه عجمی سنگی است که سطح آن تماما آبی رنگ بوده و هیچ رگه و خطی در آن دیده نمی شود. این سنگ در اثر فرایند های شیمیایی که در داخل زمین روی فسفات صورت می گیرد بوجود می آید. در ادامه اطلاعاتی درباره خواص این سنگ از نظر احادیث اسلامی به شما ارائه می دهیم.

بر اساس احادیثی که از امامان معصوم به دست ما رسیده است، به اهمیت نگین فیروزه و خواص آن برای سلامتی پی می بریم. امام صادق (ع) در این مورد فرمودند:

نگاه کردن به فیروزه سبب تقویت بینایی و شادی روح انسان می شود. به همراه داشتن آن باعث افزایش صبر و تحمل انسان شده و باعث گشایش و آسانی در کارها می گردد. به علاوه این سنگ موجب جذب خیر و برکات شده و روزی را زیاد می کند.

به علاوه، تحقیقات پزشکی نشان داده است که فیروزه درجه یک و اصلی باعث درمان سردرد های میگرنی شده و ناراحتی های روحی انسان را التیام می بخشد. این سنگ در درمان کردن بی خوابی، پریشانی و افسردگی بسیار موثر است. پس توصیه می شود که حتما آن را با خود همراه داشته باشید تا از فواید آن بهره مند گردید.

تولیدی انواع فیروزه عجمی درجه یک

تولیدی انواع فیروزه عجمی درجه یک کارگاه ها و کارخانه های تولیدی فیروزه، سنگ های خام یا راف را از معادن استخراج فیروزه در حجم خیلی زیادی خریداری می کنند. سپس با کمک دستگاه های پیشرفته و مدرن صنعتی اقدام به تراشیدن و پاک سازی آن ها می نمایند.

انواع فیروزه عجمی درجه یک و مرغوب، در اندازه های بزرگ و یا کوچک، از این مراکز راهی بازار های فروش سنگ های قیمتی سراسر کشور می شود و در اختیار فروشندگان این محصولات قرار می گیرد.

گوهر تراشان نیز، این نگین ها را به شکل های مختلف تراشیده، سپس به صورت جداگانه و یا در ترکیب زیور آلات به متقاضیان ارائه می دهند. از سنگ فیروزه بیشتر برای ساختن انگشتر های زنانه یا مردانه استفاده می شود، که جلوه و زیبایی خاصی به آن ها می بخشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما