مرکز توزیع سنگ فیروزه ی نیشابور

مرکز توزیع سنگ فیروزه ی نیشابور در هنگام ورود اطلاعات کاملی در اختیار متقاضیان این محصول قرار می‌دهد تا بتواند آن را به راحتی مورد استفاده قرار دارند و طرز نگهداری آن را در هنگام فروش به مشتریان ارائه می دهند تا بتوانند آن را به راحتی نگهداری کنند و در هنگام نگهداری آن دچار مشکل نشود این امر سبب می‌شود که افراد زیادی  سنگ فیروزه را خریداری کنند

مرکز توزیع سنگ فیروزه ی نیشابور

موارد استفاده سنگ فیروزه در زیورآلات

موارد استفاده سنگ فیروزه در زیورآلات موارد استفاده سنگ فیروزه در زیورآلات بیشتر در انگشتر سازی از آن استفاده می‌شود ولی افراد زیادی به صورت سرویس آن را خریداری می کنند که سنگ فیروزه در گردنبند و انگشتر آنها به کار گرفته شده است البته انتخاب آن کاملا سلیقه می باشد ولی بیشتر افراد سنگ فیروزه را در انگشتر استفاده می کنند که در سه رنگ آبی تا سبز موجود است. 

فیروزه ی اصل نیشابور بیشتر در انگشتر گردنبند و گوشواره استفاده می‌شود و هر کدام فروش بسیار بالایی دارد و فیروزه یکی از با ارزش ترین سنگهای موجود در کشور ما میباشد که هر ساله به مقدار بسیار زیادی از این محصول به کشورهای دیگر صادر می‌شود و باعث سود بیشتر کشور ما شده است. 

بازار پخش سنگ فیروزه ی نیشابور

بازار پخش سنگ فیروزه ی نیشابور بازار پخش سنگ فیروزه نیشابور آن را در کیفیت های بسیار متفاوتی عرضه بازار می کنند تا افراد با توجه به بودجه مالی خود بتوانند به راحتی این سنگ فیروزه را خریداری کنند. 

سنگ فیروزه ی خالص قیمت بالاتری به نسبت سنگهای دیگر فیروزه دارند زیرا این سنگ کاملاً زنده است. 

خرید مستقیم سنگ فیروزه خام معدن با قیمت بسیار مناسب و ارزان سبب شده است که افراد زیادی بتوانند این محصول را به راحتی خریداری کنند سنگ فیروزه خواص بسیار زیادی برای بدن انسان دارد و به همین دلیل بیشتر افراد توصیه می‌کنند که حتماً از انگشتر و یا گردنبند فیروزه استفاده کنید. 

قیمت سنگ فیروزه را می توانید با یک جستجوی بسیار ساده از طریق سایت ما به دست آورید. 

 

 

روش های تراش سنگ فیروزه خام

روشهای تراش سنگ فیروزه خام بسیار متفاوت لست به همین دلیل افراد هر کدام با توجه به شرایط خود و یادگیری آنها سنگ فیروزه خام را در مدلهای مختلفی تراش می‌دهند و آن را به شکل های مختلفی در آورده و آن را مورد استفاده قرار می دهند البته برای انگشتر ها سنگ فیروزه به صورت نیم دایره می باشد که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و فروش این محصول بسیار بالا می باشد. 

تراش سنگ فیروزه خام در چند مرحله متفاوت انجام می گیرد که زمان آماده سازی آن اندکی طولانی می باشد. 

سنگ فیروزه را با چرخ حکاکی یا سنگاب می سایند و آن را با اندکی روغن نمی کنند تا بتوانند به راحتی شکل دهند و آن را به صورت نگین در بیاورند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما