مرکز تولید سنگ فیروزه عمده

نیشابور یکی از بهترین تولید کننده سنگ فیروزه عمده هستند و از این سنگ برای انواع انگشتر، تسبیح، خواص درمانی اسفاده می شودو این سنگ ها از گذشته تا به امروزه مورد توجه بوده است زیرا بخاطر رنگ بسیار زیبایی که دارد خیره کننده است. سنگ فیروزه عمده در این کارخانه نیشابور با بهترین نوع آن تولید می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

مرکز تولید سنگ فیروزه عمده

کیفیت انواع سنگ فیروزه عمده

کیفیت انواع سنگ فیروزه عمده

انواع سنگ های فیروزه وجود دارد که بسیار زیبا هستند؛ 1: سنگ عجم، 2: سنگ طوفان، 3: شجری، 4: خاکی، هستند و هر کدام رنگ خاص زیبای خود را دارد از رنگ سنگ ها آبی تیره، روشن، آبی و قهوه ای که از ترکیب بسیار زیبای این سنگ ها هستند و هر کدام جلوه خاص خود را دارند. فیروزه عجمی با داشتن یک رنگ بودنش جزو محبوب ترین و مرغوب ترین نوع سنگ است. این سنگ ها با داشتن انواع انرژی های خود برای رفع بیماری فواید فراوانی دارد.

عجمی در کل سراسر کشور های خارجی مورد پسند واقع شده و طرفداران بسیار زیادی دارد در همه جا دارد، این سنگ عجمی با داشتن رنگ آبی فوق العاده زیبا یکی از زیبا ترین سنگ ها است. و سنگ عجمی با داشتن رنگ های سبز و آبی نیز جزو شناخته شده ترین سنگ ها هستند و نمای بسیار زیبا و شیکی دارند. و سنگ خاکی نیز در این شهر ها مورد توجه بسیار از افراد قرار گرفته است، سنگ فیروزه در ایران با بهترین نوع اصل تولید می شود و در اختیار همگان قرار می گیرد.

انواع سنگ های فیروزه برای درمان های بسیاری استفاده می شود و در انگشتر سازی و تسبیح سازی از سنگ فیروزه مرغوب برای ایجاد این محصول بکار برده می شود زیرا این سنگ ها تنوع رنگ فراوانی دارد و باعث خیره کننده هر بیننده ای به خود می شود.

قیمت روز سنگ فیروزه عمده

قیمت روز سنگ فیروزه عمده

تولید سنگ فیروزه در نیشابور و کرمان جزو برترین تولیدکننده است و طرفداران خاص را دارد قیمت سنگ فیروزه با توجه با نوع سنگ و رنگ آن تعیین می شود زیرا هر سنگ با توجه به رنگ آن قیمتش نیز مشخص می شود. این سنگ ها قیمت مناسبی دارند و به انواع شهر ها نیز صادر می شود.

در کشور های دیگر از این نوع سنگ های فیروزه مورد استقبال فراوانی گرفته است. برای خرید این سنگ ها می توان از مراکز فروش طلا و نقره جات خریداری کرد، و یا حتی به صورت آنلاین نیز می شود این محصول را سفارش داد تا همیشه چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما