مرکز تولید سنگ فیروزه کبود

سنگ فیروزه کبود از پرفروش ترین سنگ ها محسوب می شود که به دلیل زیبایی فراوان و ظاهر و رنگ خاص خود،توجه  طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.این سنگ کاربرد فراوانی از جمله جواهر سازی دارد و کار هایی پرفروش به حساب می آیند.سنگ فیروزه کبود همچنین خواص درمانی فراوان نیز دارد و از جمله سنگ های ارامش بخش محسوب می شود.

مرکز تولید سنگ فیروزه کبود

مشخصات انواع سنگ فیروزه کبود

مشخصات انواع سنگ فیروزه کبود در جای جای جهان انواع سنگ فیروزه یافت میشود در کدام ویژگی مناسب به فرد خود را دارد. از مشهورترین سنگ های فیروزه می توان به سنگ فیروزه مصر،آمریکا تبت و ایران اشاره کرد. در ایران در بین سنگ های فیروزه جهان کرمان و نیشابور سنگ فیروزه نیشابور از همه زیباتر و پر جلو تر و همچنین با ارزش تر نیز است.

انواع فیروزه کبود بسته به محل استخراج،شکل ،طرح ،رنگ و حتی قرار گرفتن در مسیر اب های زیر زمینی و مواد معدنی متفاوت است.

 سنگ فیروزه نیشابور از مهم ترین و با ارزش ترین سنگ های فیروزه به شمار می رود که به دلیل محکم و سخت بودن آن ،استفاده فراوانی در صنعت جواهر سازی دارد. اما گالری سنگ ها بر روی زمین در مسیر و آب های زیرزمینی و مواد معدن قرار می‌گیرند و در این صورت سختی و استحکام خود را از دست می‌دهند و گزینه مناسبی برای استفاده در جواهرسازی نیستند .

 سنگ فیروزه علاوه بر استفاده در جواهر سازی، سنگ درمانی نیز  به شمار می رود که می تواند درمان انواع بیماری هارا در پی داشته باشد. به طور کلی سنگ فیروزه را می توان سنگ آرامش بخش برای جسم و روح دانست . سنگ فیروزه باعث کاهش استرس و اضطراب می شود و ترس و دلهره را از بین می برد. سنگ فیروزه باعث می شود که آرام و راحت داشته باشیم و تایم‌های خواب را تنظیم و بهبود می بخشد و باعث کاهش کابوس ها و نگرانی های شبانه می شود.

سنگ سنگ فیروزه درمان انواع بیماری های مختلف نیز هست .از جمله از آن ها می توان به بیماری های چشایی،افزایش گردش خون،معده،کلیه و … اشاره کرد.این سنگ برای درمان صدها بیماری موثر می باشد.

سفارش خرید سنگ فیروزه کبود

سفارش خرید سنگ فیروزه کبود خرید فیروزه اصل از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنیم .سایت ذکر شده یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین سایت ها به شمار می رود که می توان با اطمینان کامل سنگ مورد نظر خود را از این سایت انتخاب و سنگ مورد نظر اصل را تهیه و خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما