مرکز تولید فیروزه شجر رگه طلایی

فیروزه شجر رگه طلایی نوع خاصی از فیروزه به است به رنگ لاجوردی، آبی روشن و تیره با رنگ های خاصی از رنگ طلایی که زیبایی چشم نواز آن زیباترین نگین ها را به ارمغان می آورد. این نوع فیروزه قابل تراش، کاری روی نگین، براقی، ماتی و … می باشد. 

مرکز تولید فیروزه شجر رگه طلایی

ویژگی فیروزه شجر رگه طلایی

ویژگی فیروزه شجر رگه طلایی فیروزه را سنگ آرامش نامیده اند، همراه داشتن این سنگ می تواند در رفع اضطراب، استرس و همچنین آرامش اعصاب موثر باشد. این سنگ زیبا را در زمان های گذشته برای رفع بی خوابی، تب و … استفاده می کرده اند. از این سنگ زیبا می توان اشکال گوناگون، تراشیده و زیبا برای انواع زیور آلات، تزیین ظروف خاص استفاده کرد.

ریشه شناسی و معنی نام “فیروزه”

نام آن در زمان جنگهای صلیبی در اروپا شناخته شده است ، از آنجا که “سنگ ترکی” نامیده می شود ، زیرا در اروپا است که اروپاییان آن را پیدا کردند (و این گرچه این ماده معدنی از ایران وارد شده است ، جایی که به آن “فیروزه” می گویند) “). این او بود که به رنگ آبی فیروزه ای نامگذاری کرد.

این سنگ است که نام خود را به این سایه آبی زیبا داده است

فضایل در برابر بیماری های جسمی

لیست قدرتهای بهبودی فیروزه های مختلف طولانی و متنوع است و انواع مختلف اشکال ، اندازه ها و رنگ های کریستال قابل استفاده به اندازه افراد استفاده کننده از آنها متنوع است.

روی هر قسمت از بدن ، فیروزه سنگی است که از کسی که آن را می پوشد محافظت و برکت می دهد. در بعضی از فرهنگ ها ، تحقق بخشیدن هدیه ای از جانب خدایان ، مقدس تلقی می شود.

– تقویت و بازسازی

فیروزه می تواند به تقویت چشم ، کبد و غدد کمک کند. آبیاری بافت عضلانی را افزایش می دهد ، به ویژه برای درمان پارگی رباط ها و تاندون ها. توصیه می شود به بدن در مبارزه با ویروس ها و عفونت های باکتریایی کمک کند. در صورت آسیب دیدگی می توانید سنگ را (که قبلاً شسته شده) بر روی قسمت آسیب دیده بدن خود بمالید. همچنین برای مبارزه با پولیپ توصیه می شود.

– سم زدایی

چند مهره فیروزه ای پوشیده شده به عنوان دستبند ، گردنبند یا حتی مچ پا ، بدن را از سموم ناشی از نوشیدنی های الکلی ، آلودگی و سایر سموم پاک می کند. ایده این است که در اطراف ناحیه ای از بدن که خون در آن جریان دارد ، مهره هایی بپوشید تا فیروزه بتواند آن را تصفیه کند.

– آسم و مشکلات مربوط به سیستم تنفسی

اگر آسم ، سرفه ، درد در گلو یا ریه ها دارید ، یک آویز فیروزه ای آویزان کنید تا سنگ مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده قرار گیرد. با تشکر از این جمع شدن ، انرژی سنگ در نزدیکترین زمان ممکن به منطقه آسیب دیده پیدا می شود ، که باعث می شود روند بهبود هر چه سریعتر شروع شود.

سفارش عمده فیروزه شجر رگه طلایی

سفارش عمده فیروزه شجر رگه طلایی اگر قصد سفارش فیروزه شجر رگه با ویژگی  فیروزه اصل، زیبا و منحصر به فرد هستید با ما تماس بگیرید. ای مجموعه بهترین ها را برای شما در نظر گرفته است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما