مرکز تولید فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه عجمی نیشابور یک ماده معدنی کریستو کریستالی است، با یک سیستم سه حلقه ای که تقریباً هرگز بلورهای ساده تشکیل نمی شود، تمام خواص آن بسیار متغیر است. سختی آن از 5 تا 6 در مقیاس Mohs است. این یکی از اولین گوهرهای استخراج شده است. این سنگ امروزه محبوب ترین سنگ در جهان نیز است. مجموعه ما مرکز تولید انواع فیروزه می باشد.

مرکز تولید فیروزه عجمی نیشابور

بررسی کیفی فیروزه عجمی نیشابور

بررسی کیفی فیروزه عجمی نیشابور وقتی از آن به عنوان جواهرات استفاده می شود باید مراقبت های خاصی انجام شود. مواد آرایشی ، از جمله مواد برنز کننده ، ضد آفتاب و اسپری مو باید قبل از استفاده از لوازم جانبی استفاده شود و در ساحل یا مکانهای آفتابی دیگر استفاده نشود. پس از استفاده ، باید با پارچه نرم تمیز شود تا از تجمع باقیمانده جلوگیری شود و باید به تنهایی در ظرف نگهداری شود تا از خراش ناشی از سنگهای قیمتی دیگر جلوگیری شود. 

 اکثر آنها استخراج با دست ، با مکانیزاسیون کم یا بدون آن است. بعد از مدتی خاص قابلیت کمرنگ شدن یا تغییر رنگ دارد. براقیت فیروزه تقریباً شیشه ای است و به طور کلی مات است ، اگرچه در مقاطع کوچک می تواند نیمه شفاف باشد. 

 رنگ متغیر است ، از سفید تا آبی تیره و آبی آسمانی متغیر است ، منسوب به مس آن است که معمولاً حاوی آن است و از آبی مایل به سبز تا سبز مایل به زرد در اثر ناخالصی آهن یا کم آبی است. هزاران سال است که به دلیل رنگ بی نظیرش به عنوان یک سنگ گرانبها و گرانبها ارزش گذاری شده است.  

برای حداقل 2000 سال ، منطقه ایران (که زمانی به پارس معروف بود) مهمترین منبع تأمین فیروزه در جهان باقی مانده است. این فیروزه های “کاملاً عالی” فقط در معدنی واقع در بالای کوه علی مرسایی یافت می شوند. این ماده بعضاً به عنوان محصول جانبی در عملیات بزرگ استخراج مس ، به ویژه در ایالات متحده ، و همچنین ذخایر قابل توجه در جنوب غربی این کشور بدست می آید. مصریان باستان آنها را از شبه جزیره سینا استخراج می کردند که بومیان آن را “کشور فیروزه” می نامند. 

مرکز انواع فیروزه عجمی نیشابور

مرکز انواع فیروزه عجمی نیشابور مجموعه ما علاوه بر تولید عرضه مستقیم محصولات خود با قیمتی استثنایی نیز را در بازار انجام می دهد. ما این محصولات را در مرکز فروش غیر حضوری خود عرضه می کنیم. محصولات ما از نظر کیفیت و قیمت کاملا تضمین شده هستند. در بازار فیروزه ما محصولات از کیفیتی بسیار بالا بهره برده و قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه ای نیز دارند. اگر قصد خرید فیروزه عجمی اصل نیشابور را دارید می توانید با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما