مرکز خرید سنگ فیروزه آبی

سنگ فیروزه یکی از سنگ های قیمتی بسیار زیبا و ارزشمند است که دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد. معادن این سنگ در مناطق مختلف ایران از جمله نیشابور، دامغان و کرمان وجود دارد که بهترین سنگ فیروزه متعلق به نیشابور است. یکی از بهترین مراکز خرید سنگ فیروزه آبی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

مرکز خرید سنگ فیروزه آبی

مقایسه سنگ فیروزه ایرانی با چینی

مقایسه سنگ فیروزه ایرانی با چینی سنگ فیروزه ایرانی از لحاظ ارزش مادی قیمت بالاتری نسبت به نمونه چینی دارد و سنگی اصل و مرغوب می باشد. این سنگ دارای خواص درمانی فراوانی است و همچنین از لحاظ رنگ و ظاهر نیز نسبت به نوع چینی متفاوت می باشد.
این روزها سنگ های فیروزه متعددی در کشور وجود دارد که تشخیص اصل بودن آن کار دشواری است و تنها افراد متخصص در این امر می توانند نوع اصل و خالص آن را تشخیص دهند. رنگ فیروزه از آبی روشن تا تیره همچنین سبز متغیر است که این موضوع به دلیل وجود عناصر مختلف آهن، مس و .. در فیروزه می باشد و وجود هر کدام از این عناصر می تواند در رنگ سنگ تأثیر گذار باشد.
بهترین سنگ فیروزه در ایران تولید می شود که دارای رنگ آبی بسیار شفاف و زیبایی است و جذابیت بی نظیری دارد. این سنگ از فواید درمانی زیادی برخوردار بوده و صاحب خود را از بیماری ها روحی و جسمی مختلف محافظت می کند و باعث افزایش رزق و روزی همچنین رونق کسب و کار می شود.

بازار توزیع سنگ فیروزه آبی

بازار توزیع سنگ فیروزه آبی این روزها بازار توزیع سنگ فیروزه آبی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار داغ بوده و مشتریان استقبال بسیار خوبی از خرید این سنگ نشان می دهند و امروزه بسیاری از متقاضیان سنگ فیروزه را به صورت عمده و با قیمتی مطلوب خریداری می کنند.
سنگ فیروزه در تهیه انواع جواهرات شامل دستبند، انگشتر، گوشواره و گردنبند همچنین انواع ظروف تزئینی و تابلوهای نفیس مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ فیروزه پس از استخراج از معادن باید وارد کارخانه شده تا در آنجا با استفاده از دستگاه های مجهز به خوبی فرآوری شده و برش داده شود و پس از آماده شدن راهی بازار فروش می گردد.
سنگ فیروزه ایرانی در سایر کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد و از این روز امروزه شرکت های بازرگانی مختلفی در زمینه صادرات انواع این سنگ با ضمانت کیفیت در حال فعالیت می باشند و آن را به کشورهای مختلف آسیایی و همسایه صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما