مرکز خرید سنگ فیروزه سبز اصل

سنگ فیروزه سبز اصل علاوه بر زیبایی به عنوان یک زیورآلات به شما می بخشد خواص بیشماری دارد؛ امروز قصد داریم به بررسی انواع سنگ فیروزه ، روش نگهداری و شیوه تشخیص اصل و تقلبی بودن پرداخته و همچنین قیمت سنگ فیروزه را مورد بحث قرار دهیم.مرکز خرید سنگ فیروزه سبز اصل

کیفیت انواع سنگ فیروزه سبز اصل

کیفیت انواع سنگ فیروزه سبز اصل فیروزه ها از رسته سنگهای آذرین هستند که در مناطق آتشفشانی کنکاش و یافت می شوند؛ این سنگ ها به رنگ های آبی روشن فیروزه ای، آبی تیره فیروزه ای، سبزه آکوا فیروزه ای تیره و سبزه روشن فیروزه ای در طبیعت یافت می شوند. فیروزه ها زمانی که خوش باشند خوش رنگ تر و با کیفیت تر هستند.

اگر قصد دارید زیورآلات خود را از سنگهای فیروزه انتخاب کنید باید بدانید که انتخاب فیروزه اصل حتی برای افراد خبره این کار بسیار سخت است. شما می توانید به دو روش ساده اصل یا تقلبی بودن سنگ فیروز را مورد بررسی قرار دهید؛ اول آنکه اگر فیروزه در تابش مستقیم خورشید تغییر رنگ دهد مسلماً تقلبی است؛ دوم آنکه اگر توانستید با سوزن روی سنگ فیروزه را خراش دهید باز هم باید بگویم این سنگ تقلبی است.

سنگهای فیروزه چه خواصی دارند؟

از دیرباز سنگ‌های فیروزه به عنوان چیزی بیشتر از یک زیورآلات در کشور ما شناخته شده است؛ این سنگ ها معجزه هایی هستند که ما بر روی انگشتر، دستبند و گردنبند های خود حمل می کنیم. در بسیاری از موارد این سنگهای فیروزه به شکل پودری به بیماران خورانده می شد و امروزه در طب سنگ درمانی قرار گرفتن نام بر روی چاکراها بحث به میان می آید.

در چه مواردی می توان از از سنگهای فیروزه به عنوان درمان استفاده کرد؟!

اگر نیاز به آرامش دارید، خواب راحتی ندارید، سردردهای میگرنی آزارتان می دهد، دچار دردهای عضلانی و استخوانی، درد در اعضای بدن، سنگ کلیه هستید سنگهای فیروزه می‌توانند درمانتان کنند.

گاهی کافی است به جای مراجعه به داروخانه‌ها، یک نگاه عمیق به آنچه به شکل طبیعی در اختیارمان قرار گرفته است بیندازیم. اگر به پاکت داروهایی که خریداری میکنیم نگاه کنیم، خواهیم یافت آنچه به عنوان درمان استفاده می شود خود عامل بیماری های فراوانی است. پس از همواره خواهیم کوشید که درمان های طبیعی استفاده کنیم.

قیمت عمده سنگ فیروزه سبز اصل

قیمت عمده سنگ فیروزه سبز اصل واحد فروش عمده سنگ فیروزه سبز اصل خوش آمدید؛ شما می توانید سنگ فیروزه زیبا و صد در صد اصل را در نزد ما جستجو کنید.

به شما این اطمینان را خواهیم داد که این سنگ ها از بالاترین کیفیت و زیباترین رنگ ها برخوردار خواهند بود و شما می توانید با خیال راحت این سنگ ها را به صورت عمده از ما خریداری کنید.

قیمت سنگ های فیروزه در نزد ما همواره در نازل ترین سطح خود قرار داشته و ما می کوشیم تا قیمت را ثابت و منطقی حفظ کنیم؛ تا شما هموطنان فارغ از قیمت ارز که به صورت ساعتی تغییر می کند بتوانید آن را به راحتی تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما