مرکز خرید سنگ فیروزه صنعتی

سنگ فیروزه صنعتی ماده معدنی است که با رنگ سبز آبی رنگ مشخص می شود و نام خود را به یک رنگ داده است. دقیقاً همین رنگ خاص است که از هزاره پیش پیش آن را به سنگی با ارزش تبدیل کرده است. این ماده عمدتا در مناطق کویری یافت می شود و استخراج آن به سختی مکانیزه است و در بیشتر موارد با دست انجام می شود. مجموعه ما مرکز خرید این سنگ ارزشمند می باشد.

مرکز خرید سنگ فیروزه صنعتی

روش تولید سنگ فیروزه صنعتی

روش تولید سنگ فیروزه صنعتی این سنگ از فیروزه گچی ساخته شده است که با استفاده از رزین اپوکسی و مواد رنگی بهم پیوند می خورند. سپس این بلوک ها برای ساخت جواهرات برش داده می شوند. این نوع فیروزه از همه ارزان تر است. همچنین می توان از پودر فیروزه تهیه کرد که با استفاده از فرایندی که فشار و گرما را با هم ترکیب می کند ، فشرده می شود. معنی فیروزه در بسیاری از فرهنگ های باستانی از فیروزه نه تنها به عنوان سنگ تزئینی بلکه به عنوان طلسم و یا به عنوان نگینی که به طور مستقیم با خدایان مرتبط است استفاده شده است.

بسیاری از قبایل بومی آمریکا ، سنگ فیروزه را سنگی مقدس می دانند. آنها از آن برای ایجاد نقاشی های جادویی برای جلب باران ، محافظت از روح مردگان یا پیشکش خدایان استفاده می کنند. سنگ فیروزه پرو در واقع همان گوهر معروف به کریسوکلا است. همچنین توسط آزتك ها به عنوان حرز در برابر شر استفاده شد و نام آن را “سنگ خدایان” گذاشتند.

اعراب و ترکان آن را خوش شانسی دانستند و گفته می شود که کریستوفر کلمب و واسکو دو گاما در سفرهای خود فیروزه ای می پوشیدند تا به آنها کمک کند تا در کار خود موفق شوند.
 همانطور که از نام آن برمی آید ، این یک فیروزه واقعی نیست بلکه قطعه ای از هر ماده دیگری است که رنگ شده است. اغلب در جواهرات لباس استفاده می شود. منیزیت و کلسیت برخی از مواد معدنی است که اغلب برای “مبدل” کردن آنها به عنوان فیروزه استفاده می شود.

سنگ فیروزه طبیعی بسیار مورد توجه دوستداران سنگهای قیمتی و جواهرات قرار دارد ، اما علاوه بر این ، انواع دیگری از سنگ فیروزه وجود دارد که باید بدانیم که کدام یک را انتخاب کنیم.

فیروزه طبیعی: این فیروزه ای است که مستقیماً از معدن استخراج می شود و بدون هیچ گونه تصفیه ای برش می خورد. رنگ ممکن است با گذشت زمان بهبود یابد. سنگ هرچه سایه آبی بیشتری داشته باشد ، توسط متخصصان ارزش بیشتری دارد.

فیروزه تثبیت شده: این یک فیروزه طبیعی است که به مرور زمان رنگ آن تغییر نکرده است. این سنگ معمولاً به قطعات بزرگ بریده می شود و به صورت نگین های كوچك در نمی آید.

فیروزه درمان شده: با نام فیروزه نرم یا فیروزه گچی نیز شناخته می شود. آن فیروزه ای است که با رزین اپوکسی شفاف یا موم برای تشدید رنگ و صیقل دادن سطح آن تصفیه شده است. نسبت به دو مورد قبلی قیمت کمتری دارد.

فروش مستقیم سنگ فیروزه وارداتی

فروش مستقیم سنگ فیروزه وارداتی مجموعه ما اقدام به فروش سنگ فیروزه وارداتی به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است. محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر قیمت بهترین گزینه برای مصرف کننده هستند. شما عزیزان و علاقه مندان به این سنگ می توانید جهت دریافت مشاوره خرید تخصصی و رایگان، استعلام قیمت سنگ فیروزه، کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مجموعه ما، ثبت سفارش و خرید این سنگ با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما