مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابور اصل

همان طوری که می دانید سنگ فیروزه به خاطر زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از زمان های قدیم تا به امروز، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم بوده است. شما عزیزان ارجمند می توانید با تهیه محصول خود از مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابور اصل، خیال خود را بابت دریافت کالایی ناب و اصیل راحت نموده و با خاطری آسوده در طی سالیان طولانی از آن بهره مند شوید. جهت سفارش دهی، لطفا با ما همراه باشید.

مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابور اصل

تشخیص فیروزه نیشابور از دیگر فیروزه ها

تشخیص فیروزه نیشابور از دیگر فیروزه ها شهر نیشابور با داشتن بزرگترین معادن فیروزه دنیا در جهان شناخته شده می باشد. سنگ های استخراج شده از این معادن، زیباترین و درخشنده ترین فیروزه های موجود در سراسر گیتی می باشند. در مرحله اول بهترین کار این است که محصول انتخابی خود را از فروشنده معتبر خریداری نمایید. 

البته اجناس تقلبی در اکثر مغازه ها امکان دارد وجود داشته باشد بنابراین به جهت تشخیص فیروزه نیشایور از دیگر فیروزه ها، گزینه های زیر را همواره به یاد داشته باشید. همواره در پشت سنگ های فیروزی نیشابوری، رگه هایی از ناخالصی وجود دارد که کاملا طبیعی بوده و به عنوان تشخیص اصالت نمونه های ایرانی شناخته شده می باشد.

به علاوه می توان سنگ را در مدت کوتاهی در برابر تابش مستقیم آفتاب قرار داد. اگر دچار تغییر رنگ شود، این موضوع نشان دهنده تقلبی بودن کالا می باشد. فیروزه اصل مقاومت بالایی در مقابل ضربه های خارجی از خود نشان می دهد. هم چنین ضد رطوبت بوده و منفذی برای ورود آب در آن وجود ندارد. این مسئله باعث می شود تا در طول بازه های زمانی طولانی مدت ماندگار بماند.

نمونه های غیر اصل، معمولا از پلاستیک فشرده شده تهیه می شوند بنابراین با ایجاد خراش بر روی آنها توسط اجسام تیز قابل تشخیص می باشند. در صورتی که سنگ فیروزه اصل قدرت تخریب هر گونه شیشه ای را دارد. 

توزیع مستقیم سنگ فیروزه اصل

توزیع مستقیم سنگ فیروزه اصل این مجموعه با توزیع فیروزه اصل صادراتی در طی سال های گذشته، توانسته ارز آوری بالایی برای کشور به همراه داشته و از این طریق سود آوری خوبی را کسب نموده باشد. سنگ فیروزه اصیل ارائه شده توسط این گروه، هم اکنون به کشور های اروپایی هم چون اتریش و آلمان و هم چنین شیخ نشین های حاشیه خلیج همیشه فارس نظیر قطر، بحرین و لبنان در حال انجام می باشد.

شما سروران گرامی برای سفارش این محصول دوست داشتنی می توانید هم اکنون تلفن همراه هوشمند خود را برداشته و از طریق یکی از شماره های نوشته شده بر روی سایت با ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما