مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابور

از سنگ هایی که امروزه بیشترین کاربرد را در میان سنگ های گران قیمت دارد سنگهای فیروزه هستند که با ظاهری بسیار زیبا و رنگ هایی درخشان خواهان فراوانی در سراسر دنیا دارد. یکی از مرغوب ترین انواع فیروزه سنگ فیروزه نیشابور است که به سراسر جهان صادر می شود.

مرکز خرید سنگ فیروزه نیشابور

سنگ فیروزه نیشابور چه ویژگی دارد؟

سنگ فیروزه نیشابور چه ویژگی دارد؟ سنگهای فیروزه انواع مختلفی دارند که در رنگها سایزها و با خلوص مختلف موجود می باشد. این سنگ ها ۳ نوع رنگ دارد که هر چه رنگ آنها به آبی نزدیکتر باشد و رگهای آن کمتر باشد مرغوب تر از و قیمت آن نیز بیشتر می‌باشد.

سنگهای فیروزه ویژگی های منحصر به فردی دارد یکی از این ویژگی ها این است که شما با داشتن یک سنگ فیروزه همراه خود می توانید انرژی های مثبت محیط را به خود جذب کنید و بالعکس انرژی های منفی و تخریب کننده را از خود دور نمایید.

از ویژگیهای فیزیکی سنگهای نیشابور می‌توان به رنگ زیبای آنها اشاره کرد که این سنگ ها دارای رگه های کمتری بوده و رنگ آبی بسیار زیبایی دارند که در سراسر جهان فیروزه های نیشابور متمایز هستند از گذشته مورد استقبال قرار گرفته اند.

سنگ های نیشابور به سه رنگ سفید، سبز، آبی سبز و آبی پررنگ يافت می‌شوند که به ترتیب از سفید تا آبی دارای قیمت های بالاتری می باشند و زیبایی و جذابیت بیشتری دارند و در میان طرفداران نیز سنگ آبی خالص طرفداران خاص خود را دارد. قیمت سنگ فیروزه با توجه به مشخصات فیروزه متفاوت است.

شما می توانید با داشتن یک تکه از فیروزه نیشابور در گردنبند خود را به صورت انگشتر زیبایی خود را چند برابر کنید و انرژی های منفی را از خود دور کنید. با توجه به اینکه فیروزه در انواع جواهرات استفاده های فراوانی دارد اما بیشترین استفاده از آن در انگشتر ها می باشد انگشتر رکاب نقره و نگینی از فیروزه می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد.

یکی از ویژگی های سنگ های فیروزه این است که در برابر دما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند و این یکی از بارزترین ویژگی های سنگ های فیروز است که آنها را متمایز کرده است. نگهداری از سنگ های فیروز بسیار آسان است و قد شما نباید آنها را در معرض چربی‌ها قرار دهید چون به سرعت چربی ها را به خود جذب کرده و رنگ آنها تغییر می کند.

تولیدی انواع سنگ فیروزه نیشابور

تولیدی انواع سنگ فیروزه نیشابور تولیدی انواع سنگ فیروزه نیشابور در کشور و جهان معروف است و سنگ های فیروزه نیشابور سراسر دنیا ارسال می شود این سنگ ها به دلیل زیبایی در رنگ و ساختار درونی آن ها بسیار پر طرفدار هستند. تولیدی فیروزه در نیشابور با بهره گیری از امکانات به‌روز و دستگاههای پیشرفته به خوبی توانسته است نیاز مشتریان خود را برآورده نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما