مرکز خرید سنگ فیروزه ی اصل معدن

فیروزه یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین سنگ های جهان میباشد که از معادن قابل استخراج میباشد و از این نوع سنگ ها به دلیل با ارزش بودن و رنگ زیبا در ساخت زیورآلات گران بها استفاده میشود.

این سنگ علاوه بر زیبایی و ساخت زیورآلات خواص درمانی شگفت انگیزی نیز برای بدن دارد.

سنگ فیروزه ی اصل در بازار معمولاً با قیمت بالا فروخته میشود.

مرکز خرید سنگ فیروزه ی اصل معدن

ویژگی انواع سنگ فیروزه راف

ویژگی انواع سنگ فیروزه راف سنگ فیروزه راف به سنگی گفته مشود که خام بوده و هیچ گونه عملیات تراش کاری روی آن صورت نگرفته است.این سنگ دارای ظاهری درشت مانند و دارای رنگ های سبز،آبی تیره،روشن و ارغوانی میباشد.

فیروزه راف بعد از استخراج از معدن در اختیار یک فرد مجرب و با سابقه در این زمینه سپرده میشود تا با دستگاه برش آن رابه قطعات کوچکتری تقسیم کند و بعد از انجام مراحل برش سنگ،آن را به دستگاه تراش میسپارند تا به شکل های مختلف تراشیده شود.

در برخی از فیروزه های راف رگه های زیادی وجود دارد که بیشتر در کلکسیون سنگ فیروزه به نمایش گذاشته میشوند.

از ویژگی های سنگ فیروزه راف میتوان به خواص آن بر روی بدن اشاره کرد.از جمله این خواص میتوان به تاثیر آن روی چاکرای گلو(چاکرای پنجم)اشاره کرد.

این سنگ متعادل کننده و القا کننده احساسات صلح و وقار بوده و باعث شفای احساس،عواطف و تسکین روانی میباشد.این سنگ از جنس عنصر زمین میباشد و با توجه به معنویت بالا اقدام به بهبود و حتی ارتقاء کیفیت مدیتیشن و آرامش بیشتر ذهن و افکار میشود.

اگر این سنگ به طور مستقیم روی پوست قرار گیرد سریع تر خواص خود را به بدن انتقال میدهد.

بازار پخش سنگ فیروزه ی اصل

بازار پخش سنگ فیروزه ی اصل سنگ فیروزه بعداز استخراج از معادن و انجام عملیات تراشکاری بر روی آن ها آماده فروش به تجار و پخش سنگ فیروزه به بازار میشوند.فروش این نوع سنگ های گران قیمت از طریق نمایندگی های فروش در هر شهر انجام میشود.

این سنگ های قیمتی بسته به نوع تراشکاری و مرغوبیت دارای قیمت های متعدد میباشند.

در انتخاب این سنگ قیمتی باید دقت و مهارت کافی داشت یا از یک فرد ماهر در این زمینه کمک گرفت ،تا بتوان فیروزه اصل را از فیروزه تقلبی تشخیص داد.متاسفانه برخی سود جویان در بازار فروش سنگ ،فیروزه تقلبی و بی کیفیت را به جای فیروزه اصل و با قیمت هنگفت به مشتری میفروشند.

برای خرید این سنگ با ارزش و قیمتی میتوان به فروشگاه های فروش زیورآلات و یا جواهر فروشی ها مراجعه کرد و یا از طریق سایت های معتبر که مطمئن به اصل بودن محصولات باشیم میتوانیم خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما