مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور

این مرکز فروش یکی از معتبرترین مراکز خرید فیروزه اصل نیشابور با بالاترین درجه کیفیت از جنس سنگ درجه یک در سطح کشور می باشد.خرید فیروزه اصل نیشابور را نیز با قیمتی بسیار کمتر از خرید خرده از ما بخواهید. شما می توانید از طریق خرید آنلاین انواع فیروزه اصل نیشابور را خریداری نموده و در وقت خود صرفه جویی نموده و سفارش خود را در اسرع وقت در هر مکان تحویل بگیرید.

مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور

آیا سنگ فیروزه مرده است یا زنده

آیا سنگ فیروزه مرده است یا زنده سنگ فیروزه شفاف و براق و رنگ نرفته یا به اصطلاح فیروزه ای که از رنگ اولیه خود تغییر رنگ نداده باشد زنده است سنگ های فیروزه استخراج شده از معادن فیروزه که با دستگاه های ویژه ای برش زنی می گردند زنده هستند و همچنین به صورت زنده نیز در نگین های مختلف انگشتر، نگین دستبند ، نگین پلاک، نگین گوشواره، نگین های ساعت و غیره با رنگی بسیار شاداب و خاصیتی انرژی بخش زنده می باشند.

همانطور که می دانید شرایط خاصی جهت نگهداری سنگ فیروزه جهت آسیب ندیدن، تغییر رنگ ندادن یا به اصطلاح مرده نشدن وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها آب نزدن فیروزه، آغشته نکردن سطح فیروزه به روغن و غیره می باشد اگر چنانچه دست روغنی را به سطح فیروزه بمالید فیروزه می میرد و به سرعت تغییر رنگ می دهد.جالب است بدانید سنگ فیروزه ای که مرده باشد فقط در چینه دان مرغ زنده می شود.

 همانطور که می دانید سنگ فیروزه نیشابور از قیمتهای بسیار متنوعی برخوردار است به جرات می توان گفت که مهمترین عاملی که باعث نوسانات بالای قیمت فیروزه نیشابور می شود، رنگ آن است به طوری که هر مقدار رنگ این نگین به سمت آبی پررنگ تر متمایل شود زنده تر بوده، ارزش مادی آن بالاتر می رود.

فیروزه نیشابور انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارتند از فیروزه عجمی و شجری است. فیروزه عجمی نیشابور: به فیروزه می گویند که هیچ گونه ناخالصی بر روی آن وجود ندارد.

فیروزه شجری: به فیروزه ای می گویند که ناخالصی هایی در خود دارد که این ناخالصی ها شکل های مختلفی را بر روی فیروزه تشکیل داده اند. معمولا فیروزه نیشابور عجمی از نوع شجری اش از قیمت بالاتری برخوردار است.

سفارش بهترین فیروزه اصل نیشابور

سفارش بهترین فیروزه اصل نیشابور سفارش فیروزه اصل نیشابور در بهترین نگین عجمی از طریق این نمایندگی فروش و سایت معتبر تضمین شده با قیمتی بسیار مناسب و  امکان پذیر می باشد.فروش فیروزه اصل نیشابور به صورت مستقیم از تولید کننده امکان پذیر می باشد.پخش کننده فیروزه اصل نیشابور در کشور در این نمایندگی پخش مستقیم محصول حضور دارد تا بهترین نوع کیفیت محصول را به شما عرضه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما