مرکز خرید فیروزه خالص ایرانی

مرکز خرید فیروزه خالص ایرانی نمایندگی های عرضه کننده این سنگ می باشد که در داخل کشور به تجارت فیروزه ایرانی مشغول هستند. در واقع فیروزه ایرانی یکی از کانی های قیمتی بوده است. این سنگ به رنگ های آبی، آبی مایل به سبز و سبز در بازار فروش موجود می باشد. به نوع صاف این سنگ در سطح بازار عجمی گفته می شود. 

مرکز خرید فیروزه خالص ایرانی

مرغوب ترین فیروزه ایرانی کدام است؟

مرغوب ترین فیروزه ایرانی کدام است؟ فیروزه نیشابور یکی از مرغوب ترین نوع این کانی را در خود جای داده است برای این سنگ نام های متعددی را گذاشته اند. که در زمان های قدیم تا الان همه نام ها تغییر یافته و الان به فیروزه رسیده است سنگ فیروزه همان طور که گفته شد انواع متعددی را دارا می باشد.

به سنگ فیروزه رگه دار شجری می گویند در داخل کشور نوع صاف این سنگ یعنی عجمی بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده است البته نوع عجمی نیشابور با قیمت زیادی در بازار مورد معامله تجار قرار می گیرد. ماده رنگی که در این سنگ وجود دارد مس و آهن نام دارد گفته می شود فیروزه سنگی زنده است به همین دلیل مواد شیمیایی، اسید ها، چربی های باعث آسیب رسیدن به این سنگ می شوند.

در زمان های قدیم از این کانی تنها ثروتمندان برای آرایش و زیبایی خود استفاده می کردند. فیروزه عجمی نوع خالص این سنگ در سطح بازار بوده است در صورتی که نوع شجری این سنگ در خود ناخالصی هایی را به همراه خود داشته است. 

این سنگ سوغاتی شهر مشهد بوده است افرادی که به این منطقه سفر می کنند برای دوستان و آشنایان خود سنگ فیروزه را به عنوان سوغاتی تهیه می کنند در مورد این سنگ در احادیث تعریف های زیادی بوده است که همه نشان از اهمیت این سنگ بوده است.

امروزه از این سنگ در زمینه های متعددی هم چون تولید انگشتر های با کیفیت و صنعت داروسازی نیز استفاده می کنند. گفته می شود به همراه داشتن این سنگ باعث افزایش روزی می شود.

بازار پخش سنگ فیروزه اصل

بازار پخش سنگ فیروزه اصل بازار پخش سنگ فیروزه اصل در واقع این کانی را به مشتریان خود عرضه می دهد مشتریان بهتر است که سنگ فیروزه را از نمایندگی های معتبر برای خود سفارش دهند در این صورت این سنگ با قیمت مناسبی تهیه خواهد شد.

فیروزه اصل تحت هیچ شرایطی به صورت کامل آبی رنگ نبوده است اگر غیر از این بود یعنی سنگ مورد نظر فیروزه اصل نیست. از نشانه های دیگر این سنگ می توان به این مورد اشاره کرد که سنگ اصل باید دارای رگه های خاصی بر روی خود می بادش.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما