مرکز خرید فیروزه خام ایرانی

چگونه می توان فیروزه ایرانی خام را تشخیص داد؟اگر یک قطعه از این محصول را دارید از ناخن انگشت خود برای مالش سطح سنگ استفاده کنید اگر ناخن شما در جایی گیر کرد،این نشان دهنده خوبی از کیفیت فیروزه است.فیروزه خام نیشابور یک سنگ آبی است که در معادن یافته میشود و قدمتی چندین هزار ساله دارد.

برای خرید این محصول ارزشمند با ما تماس بگیرید تا از مشاوران ما برای خرید آن راهنمایی بگیرید.

مرکز خرید فیروزه خام ایرانی

بررسی انواع فیروزه ایرانی

بررسی انواع فیروزه ایرانی تفاوت بین سنگ فیروزه اصل و فیروزه تقلبی :به دنبال ناسازگاری در رنگ باشید. رنگ فیروزه اصل دارای تنوع است،اما سنگ فیروزه تقلبی رنگ شده است و دارای خط هستند.آیا فیروزه واقعی تغییر رنگ می دهد؟فیروزه ترکیبی از فلزاتی مانند آلومینیوم،مس یا آهن است. آب و روغن می توانند باعث اکسید شدن برخی از این فلزات یا به عبارتی زنگ زدگی شوند. در نتیجه اکسیداسیون ، سنگها می توانند تغییر رنگ دهند. فیروزه آبی حاوی مس می تواند از آبی روشن به سبز تیره نیز  تبدیل شود.

فیروزه ایرانی در طول قرن ها با رنگ آبی آسمانی،معروف به “فیروزه ایرانی”،بیشترین درخواست را داشته است.این سنگ یک رنگ شفاف دارد.فیروزه مرغوب چیست :فیروزه می تواند نیمه شفاف تا مات باشد ، با رنگی که معمولاً از آبی روشن تا آبی یا آبی مایل به سبز متغیر است. این سنگ فیروزه اصل گاهی با خالهایی نیز دیده شده است  و گاهی  دارای لکه های تیره است. با ارزش ترین نوع این سنگ زیبا  یکدست ​​است.

فیروزه ایرانی در دو نوع عجمی و شجری از معادن این سنگ پر ارزش بدست می آید و اکثرا در ایران در شهر نیشابور بدست می آید.برای خرید این سنگ ارزشمند نیاز به کسانی وجود دارد که دارای تجربه در شناسایی این سنگ از نوع تقلبی دارند چون سنگهای مختلفی وجود دارد که به اسم این محصول به افراد ناآگاه فروخته می شود و ممکن است باعث متضرر شدن خریداران شود.

بازار پخش سنگ فیروزه اصل

بازار پخش سنگ فیروزه اصل ما توزیع کننده سنگ فیروزه خام ایرانی هستیم و سالهاست با دانش و تخصص افراد باتجربه  در تولید و توزیع این سنگ گرانبها کار کرده ایم.خرید سنگ فیروزه  از توزیع کننده آن  مزایای زیادی برای تجارت شما دارد. زیرا ما با کمک یک تامین کننده سبد سنگ فیروزه ای توانایی ارائه سنگ اصلی را داریم. و ما می توانیم به شما کمک کنیم بازار را تصاحب کنید.

چرا بهتر است سنگ  فیروزه را ازما خریداری کنید: چون خرید سنگ فیروزه از ما به شما کمک می کند مشتریانتان را در بازارهای جهانی افزایش دهید زیرا مستقیم و بدون واسطه از ما خرید می کنید و این محصول را با قیمت واقعی خریداری می کنید.
علاوه بر این مطمئن می شوید که  که خرید شما با قیمت واقعی است و سنگ فیروزه تقلبی نمی خرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما