مرکز خرید فیروزه خام کرمان

معادن فیروزه  کرمان در شهر بابک واقع شده  است که یکی از با کیفیت ترین سنگهای فیروزه را در ایران داراست و هر وقت نام فیروزه برده می شود معادن شهر نیشابور به ذهنها متبادر می شود اما در این استان نیز اما در سالهای اخیر معدن فیروزه شهربابک در شمال استان کرمان از معادن فیروزه نیشابور پیشی گرفته است.

کسانیکه به طور عمده احتیاج به این سنگ گرانبها دارند میتوانند با ما ارتباط برقرار کنند.

مرکز خرید فیروزه خام کرمان

معدن فیروزه کرمان کجاست؟

معدن فیروزه کرمان کجاست؟  استان خراسان رضوی به علت وجود حرم امام رضا (ع) از سالیان گذشته مقصد زائران است و همینطور هم یکی از  مهمترین معادن فیروزه را دارد اما استان کرمان هم دارای معادن فیروزه است و نیز به استانهای دیگر و کشورهای خارجی هم این محصول ارزشمند را  صادر و ارسال می کند. برای فروش سنگ فیروزه میتوان به کمک اینترنت و فضای مجازی اینکار را انجام داد و به بازاری گسترده از مشتریان نیز دسترسی داشت و فروش بیشتری هم داشت.

معدن فیروزه میدوک که   42 کیلومتری شمال شرقی شهر بابک واقع شده است در استان کرمان است. بستر این کانسار سنگهای آتشفشانی و الاستیک ائوسن است که توسط چندین توده گرانودیوریت نفوذی بریده شده است. نمونه های بسیار زیبا و متنوع فیروزه ای را می توان در شهربابک یافت. فیروزه بیشتر در خطوط و در بعضی مناطق به صورت یک دانه در سنگ یافت می شود. ضخامت این رگه ها در اکثر مناطق بسیار کم است و بین چند میلیمتر و ارتفاع و به صورت رگه های افقی و در بعضی قسمتها به صورت عمودی است.

علاوه بر فیروزه ، مواد معدنی دیگری مانند مالاکیت ، آزوریت ، کریسوکلا و کالکانیت نیز در این استان وجود دارد. فیروزه عمدتا در رنگ های آبی و سبز دیده می شود. فیروزه آبی متعلق به  معادنی است که اکسید مس در آن زیاد باشد. سنگ فیروزه کرمان ارزانتر از سنگ فیروزه نیشابور است و علت آن این است که جدیدتر از نیشابور است یعنی معادن نیشابور قدمتی چندین هزار ساله دارند.

بازار فروش سنگ فیروزه شکسته

بازار فروش سنگ فیروزه شکسته فیروزه خام کرمان را به وسیله دستگاه های مخصوص می شکنند و به قطعات کوچکتر تبدیل می شود و از آن میتوان برای خاتم کاری استفاده کرد. از فیروزه شکسته  میتوان برای ایجاد زمینه های با رنگ آبی روشن و یا ترکیب آنها با سایر انواع سنگها در  منبتکاری استفاده کرد.رنگ آبی آسمانی فیروزه از وجود مس در  آن ناشی می شود.برای خرید این محصول میتوان از طریق این سایت اقدام کرد اما برای اینکار نیاز یه راهنمایی متخصصان این سنگ هست که در حال همکاری با هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما