مرکز خرید فیروزه درشت عجمی نیشابوری

فیروزه عجمی یکی از سنگ های زینتی و بسیار باارزش است که از ظاهر بسیار درخشنده و یکدستی بهره مند می باشد، فیروزه درشت عجمی نیشابوری به دلیل کیفیت فوق العاده بالایی که دارد بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص داده است. جهت سفارش این نوع فیروزه با قیمت استثنایی می توانید از طریق مرکز خرید آنلاین این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

مرکز خرید فیروزه درشت عجمی نیشابوری

روش تشخیص فیروزه عجمی اصل

روش تشخیص فیروزه عجمی اصل در رابطه با روش تشخیص فیروزه عجمی اصل یکی از بهترین روش ها توجه به خصوصیات ظاهری کالای مورد نظر می باشد، علاوه بر این جهت اطمینان بیشتر از اصل بودن فیروزه می توانید از طریق فروشگاه معتبری که محصول را با ضمانت نامه اصالت به فروش می رسانند خرید خود را انجام دهید.

از برترین معادن استخراج سنگ فیروزه در کشور می توان به معادن استخراج آن در شهر نیشابور اشاره کرد.

فیروزه های استخراج شده در این منطقه از کشور از مرغوبترین و باکیفیت ترین نوع فیروزه ها با ارزش تجاری بالا محسوب می شوند.

همانطور که میدانید فیروزه عجمی اصل به دلیل عدم وجود رگه و ناخالصی در ساختار خود از استحکام و درجه سختی بالایی برخوردار می باشد.

رنگ فیروزه عجمی اصل از آبی تا سبز تیره و روشن متغیر بوده و از شفافیت و جلای فوق العاده ای بهره مند می باشد.

اما به طور کلی هر چه رنگ فیروزه به سمت آبی تیره متمایل تر باشد از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده و ارزش اقتصادی بیشتری دارد.

از مهمترین ویژگی ها و خصوصیات فیروزه عجمی نیشابور می توان به کیفیت و دوام بالای این نوع فیروزه به دلیل عدم وجود هر گونه ناخالصی در ساختار آن اشاره نمود.

بازار پخش فیروزه درشت رنگ آبی

بازار پخش فیروزه درشت رنگ آبی فیروزه درشت رنگ آبی از کمیاب ترین و باارزش ترین نوع فیروزه های نیشابوری است که به دلیل محبوبیت بالا از بازار پخش و توزیع گسترده ای در کشور برخوردار می باشد.

جالب است بدانید که فیروزه درشت آبی رنگ در بین کشورهای عربی و شیخ نشین از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار بوده به طوری که بیشترین بازار فروش و تقاضا را در سطح جهانی به خود اختصاص داده است.

این نوع فیروزه متقاضیان زیادی را در کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و حوزه خلیج فارس به خود اختصاص داده است.

قیمت این فیروزه با توجه به میزان کیفیت، خلوص رنگ، وزن آن، میزان سفارش محصول و سایر موارد با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

اگر جزو متقاضیان خرید فیروزه عجمی اصل نیشابوری هستید و می خواهید این محصول با کیفیت تضمین شده و قیمت استثنایی تهیه بفرمایید می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاور فروش و پشتیبانی کالا ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما