مرکز خرید فیروزه سبز عجمی درشت

سنگ فیروزه یک نگین بسیار زیبا و پر طرفدار در دنیا است که از آن به عنوان نگین انگشتری استفاده می شود. رنگ این سنگ آبی روشن، آبی تیره و یا سبز است. فیروزه سبز رنگ بیشترین متقاضی را در دنیا داشته و ارزش خیلی بیشتری هم دارد. بر اساس تحقیقات زمین شناسی، رگه های این سنگ از منطقه خراسان تا کشور هند کشیده شده است. فیروزه سبز عجمی درشت در مرکز خرید سنگهای قیمتی برای فروش عرضه می شود.

مرکز خرید فیروزه سبز عجمی درشت

چگونه ماندگاری فیروزه را افزایش دهیم؟

چگونه ماندگاری فیروزه را افزایش دهیم؟ یکی از مواردی که در استفاده از سنگ های قیمتی خیلی مهم است، طریقه نگهداری کردن از آن هاست. چون ممکن است این جواهرات در اثر قرار گرفتن در شرایط نامناسب به مرور کیفیت خود را از دست داده یا به اصطلاح بمیرند. این موضوع در مورد فیروزه نیز صادق است. اگر می پرسید که چگونه باید ماندگاری سنگ فیروزه را افزایش دهیم؟ با ما همراه باشید.

این سنگ زیبا وقتی که از دل خاک بیرون می آید و تراش می خورد، به رنگ آبی فیروزه ای است. اما ممکن است در اثر عدم مواظبت صحیح، رنگ آن تغییر کرده و تیره شود. این نگین به برخی مواد شیمیایی حساس است و ممکن است در تماس با آن ها آسیب ببیند. مانند عطر، ادکلن، مواد چرب و اسیدی.

باید مراقب باشید که روی این جواهر خراش و خط ایجاد نشود. همین مسئله باعث می شود که عمر آن کاهش پیدا کرده و زود خراب شود. همچنین نباید آن را به مدت طولانی در داخل آب قرار دهید، چون ممکن است دچار لکه های زرد رنگ شده و ارزش خود را از دست بدهد.

یکی از خصوصیات مهم فیروزه این است که قابلیت شارژ شدن دارد. برای این کار می توانید آن را برای چند ساعت در داخل خاک تمیز یا نمک دریا بگذارید.

فروش بهترین فیروزه سبز عجمی

فروش بهترین فیروزه سبز عجمی یکی از ویژگی های سنگ فیروزه این است که می تواند سبب تسکین و آرامش روحی شود. بنابراین خیلی از افرادی که به مشکلات عصبی مبتلا هستند از این گوهر استفاده می کنند. این گوهر خوش نقش و رنگ روزی را زیاد کرده و بینایی را نیز تقویت می کند.

به همین دلیل فیروزه عجمی درشت بهترین نگینی است که شما می توانید برای انگشتر خود انتخاب نمایید. بهترین نمونه های این سنگ گرانبها در مراکز پخش و فروش فیروزه سبز در سطح کشور ما به متقاضیان ارائه می گردد.

شما می توانید با استفاده از همین وب سایت، به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان ممکن، سنگ مورد نظر خود را از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما