مرکز خرید فیروزه سبز عجمی صادراتی

فیروزه سبز عجمی مانند ما بقی فیروزه ها در نزدیکی کانی سازی های مس تشکیل می گردد. نوع سبز آن به دلیل نزدیکی به کانی مالاکیت می باشد، اما نوع عجمی آن مربوط به فقدان رگه طلایی رنگ در فیروزه می باشد.

فیروزه اصل به دو دسته سنگ های قیمتی و زینتی تقسیم می گردد و نوع سبز رنگ آن نیز به دو دسته سبز کمرنگ و پررنگ تقسیم می شود و مشتری های خاص خود را در بازار دارد.

مرکز خرید فیروزه سبز عجمی صادراتی

موارد استفاده فیروزه عجمی در تولید زیورآلات

موارد استفاده فیروزه عجمی در تولید زیورآلات  یکی از موارد استفاده فیروزه سبز خالص برای زیور آلات می باشد که مورد کاربرد برای آقایان و بانوان است. برای آقایان استفاده در سر انگشترهای نقره ای، همچنین برای بانوان علاوه بر استفاده مذکور برای تولید گردنبند، گوشواره، دستبند و… استفاده می شود.

امروزه طلا کاران و نقره کاران، بنا به اهمیت و خواسته مشتریان خود، از این سنگ زینتی در ساخت محصولات شان بسیار استفاده می کنند. همچنین در زمان های گذشته، در ساخت تاج نیز کاربرد داشت.

سنگ فیروزه عجمی علاوه بر نقش تزئینی، در حیطه درمان نیز کاربرد دارد. مثل درمان افسردگی، دور کردن غم و ناراحتی، درمان سوی چشم، گلو و شکم درد و… البته این سنگ زمانی می تواند دارای این خواص باشد که زنده باشد، یعنی از مواد شیمیایی، آرایشی، آب جوش و… دور باشد.

فروش بهترین فیروزه سبز خالص

فروش بهترین فیروزه سبز خالص فیروزه عجمی صادراتی یکی از کالاهای با ارزش در صنعت صادرات سنگ های قیمتی به حساب می آید، همان طور که می دانید صادرات قطب مهمی در اقتصاد کشور عزیزمان دارد و جایگاه کالاهای صادراتی بسیار در وارد کردن دلار به مملکت مان با اهمیت می باشد.

در فروش بهترین سنگ فیروزه سبز خالص، به دو صورت اقدام می شود، یکی حضوری به مشتریان ارائه و عرضه می شود، و دیگری به شکل غیر حضوری و تا حدودی به خاطر حذف واسطه ها نیز قیمت کمتر و مقرون به صرفه ای دارد. به این صورت است که مشتری سفارش خود را از طریق سایت های فروش اینترنتی می دهد و برایش عکس و اطلاعات مورد نظر ارسال می گردد بعد تصمیم میگیرد برای خرید کردن.

در صنعت صادرات مسئله مهم دیگر شکل بسته بندی کالا می باشد. مخصوصا در صادرات این سنگ های گرانبها باید شکل و شمایل بسته بندی از چندین جهت بررسی شود، یکی زیبایی، استحکام، امنیت و… همچنین ظاهر زیبای بسته بندی این محصول  از دید مشتریان خاص خود، به دلیل داشتن بیشتر، جنبه کادویی و هدیه، می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است امروزه به دلیل تشابه زیاد اصل این سنگ با فرع آن، توصیه می شود برای خرید حتما به مراکز معتبر فروش این کالا اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما