مرکز خرید فیروزه طبیعی کرمان

سنگ فیروزه با رنگ و ظاهری جذاب، همواره مورد توجه اقشار مختلف مردم بوده است. این سنگ معمولا به رنگ آبی آسمانی و یا آبی تیره موجود است. مصریان باستان از این سنگ زینتی و زیبا به عنوان گوهری ناب و با ارزش استفاده می کردند. از جمله با کیفیت و اصل این سنگ می توان به فیروزه کرمان و نیشابور اشاره کرد و بسته به ظاهر و رنگ این نوع سنگ زینتی قیمت های متفاوتی دارد.

مرکز خرید فیروزه طبیعی کرمان

فیروزه کرمان چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه کرمان چه مشخصاتی دارد؟ فیروزه کرمان، نادر و کمیاب بوده و از درخشندگی خاصی برخوردار است. از مشخصات فیروزه طبیعی کرمان، می توان به ضخامت بالا و گوشتی بودن آن و همچنین رنگ آبی، آبی مایل به سبز و سبز اشاره نمود. 

پشت فیروزه کرمان، قطعه سنگ هایی معمولی وجود دارد و وجود این سنگ های کوچک در پشت فیروزه، نشانه ای برای تشخیص اصالت فیروزه کرمان است. سختی و استحکام فیروزه کرمان تا حدی پایین بوده و به همین علت، معمولا در برابر ضربه و یا هنگام تراشیدگی دچار سایش و شکستگی می شوند. فیروزه کرمان همچنین از جلا و درخشندگی کمتری نسبت به فیروزه نیشابور برخوردار است. می توان گفت فیروزه کرمان قابلیت احیا شدن داشته و در اصطلاح به آن فیروزه زنده می گویند. فیروزه مرده ، ظاهری مات داشته و به مرور زمان تغییر رنگ می دهد. همچنین ایجاد خش و از بین رفتن درخشندگی نیز از مشخصات فیروزه مرده محسوب می شود. فیروزه مرده، بها و ارزش خود را از دست داده و بی تردید در معرض مواد شیمیایی و دما و حرارت بالا قرار گرفته است.

به طور کلی سنگ فیروزه با توجه به معدن حاصل شده از آن ارزش و بهایی متفاوت دارد. همچنین ظاهر سنگ و میزان جلا و درخشش آن نیز در قیمت و بهای آن نقش بسزایی دارد. فیروزه کرمان همچون فیروزه نیشابور شهرت جهانی داشته و متقاضیان خاص خود را در سراسر جهان یافته است.

مرکز فروش سنگ فیروزه زنده

مرکز فروش سنگ فیروزه زنده فروش فیروزه زنده همواره در مراکز فروش انواع سنگ فیروزه صورت می پذیرد. متقاضیان خرید سنگ فیروزه با توجه به طرح و نقش فیروزه و میزان جلا و درخشندگی آن می توانند اقدام به خرید سنگ مورد نظر خود نمایند. همچنین سایت های معتبر و فعال در زمینه پخش و فروش انواع سنگ زینتی و گران بها نیز آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز بوده و سفارش عزیزان را بدون فوت وقت و در کمترین زمان به دست آن ها می رسانند. جهت تشخیص سنگ اصیل و با ارزش بایستی از مشاوران و متخصصان سنگ اطلاعات جمع آوری  شود زیرا تشخیص سنگ اصل از نمونه های قلابی آن نیاز به تشخیص و شناخت بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما