مرکز خرید فیروزه عجمی زنده درجه یک

فیروزه عجمی درجه یک همواره به عنوان سنگی با ارزش و گرانبها است که در خانواده سنگ های فیروزه طبقه بندی می شود. این سنگ که در رنگ های متنوع از جمله آبی روشن، آبی تیره، سبز روشن و سبز تیره در بازار وجود دارد مورد استقبال و خواسته بانوان و آقایان از دیرباز تاکنون قرار گرفته است.

مرکز خرید فیروزه عجمی زنده درجه یک

مشخصات انواع فیروزه درجه یک

مشخصات انواع فیروزه درجه یک همواره انواع سنگ های فیروزه زنده درجه یک را به سه مولفه تقسیم می کنند که عبارت اند از: 

انواع فیروزه زنده بر اساس رنگ: از آنجایی که فیروزه طیف رنگی گسترده ای دارد لذا همان طور که گفتیم سنگ معدنی فیروزه در رنگ های آبی تیره، آبی کمرنگ، سبز پررنگ و غیره توسط استخراج کنندگان بنام ایران روانه بازار های جهانی می شود.

گفتنی است با ارزش ترین فیروزه را می توان از مولفه رنگ آن تشخیص داد به گونه ای که رنگ آبی فیروزه متمایلتر به رنگ سبز باشد، ارزش فیروزه بیشتر است.

انواع فیروزه زنده بر اساس معدن: از بیشتر نقاط جهان این سنگ ارزشمند مورد استخراج و فراوری قرار می گیرد ولی معادن سرشار ایران توانسته اند سهم خوبی از بازار انواع سنگ فیروزه زنده را به نام خود ثبت کنند.

 شایان ذکر است، معدن سنگ فیروزه عجمی زنده در نیشابور نسبت به سایر معادن از ارزش خاصی در دنیا برخوردار است.

انواع فیروزه زنده بر اساس شکل کلی سنگ: سومین شاخص و مولفه در تشخیص فیروزه اصل، توجه به ظاهر آن است به گونه ای که فیروزه اصل در دو نوع فیروزه عجمی ( بدون رگه و کاملا مسطح ) و فیروزه شجری ( دارای رگه ها و شکستگی ها ) طبقه بندی می شود.

این سنگ آذرین که ماحصل فعل و انفعالات آتشفشانی به وجود آمده است در ایران زمین مخصوصا نیشابور یافت می شود و در مراکز فروش بسیاری در ایران عرضه می شود. گفتنی است بعضی از فیروزه ها دارای رگه ها و شکستگی هایی هستند و بعضی ها نیز کاملا بدون رگه و سطح هستند.

فروشنده انواع سنگ فیروزه عجمی

فروشنده انواع سنگ فیروزه عجمی گفتنی است، سنگ فیروزه زنده رنگ فوق العاده و چشم نوازی خاص را به مخاطبان خود هدیه میکند. به گونه ای که همواره خریداران این سنگ خواهان آن هستند که محصولی با کیفیت بالا و ارزشمند را به دست آورند پس با این حال مجموعه مذکور با بکار گیری کادر مجرب و کار بلد در صدد آن است تا سنگ فیروزه زنده درجه یک را به دست مشتریان برساند.

بر اساس گفته های بالا در صورتی که شما نیز خواهان خرید عمده و یا خورده سنگ فیروزه عجمی اصل زنده و مرغوب و درجه یک از مجموعه مذکور هستید به بخش راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان این مجموعه مراجعه کرده و بعد از بررسی محصولات سفارش خود را ثبت نمایید تا شاهد خریدی آسان محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب و شایسته شما مصرف ‌کنندگان باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما