مرکز خرید فیروزه مرغوب شجری نیشابور

امروزه سنگ های زینتی متعددی وجود دارد، از جمله الماس، برلیان، یاقوت، فیروزه و… . که از این میان، سنگ فیروزه از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد. این سنگ به دو نوع تقسیم می شود، فیروزه عجمی و فیروزه مرغوب شجری.

مرکز خرید فیروزه مرغوب شجری نیشابور

از خواص درمانی فیروزه چه می دانید؟

از خواص درمانی فیروزه چه می دانید؟ در خرید فیروزه شجری باید  دقت بسیار کرد زیرا امروزه و متاسفانه نوع تقلبی آن زیاد شده است.

سنگ معدنی زیبا و گرانبهای فیروزه علاوه بر زینتی بودنش، خواص درمانی نیز دارد. از جمله این خواص، درمان درد شکم می باشد، که مردمان قدیم می آمدند پودر سنگ فیروزه را به کسی که شکمش درد می کرد می خوراندند. از دیگر مزایای این محصول، درمان سوی چشم و یا بیماری چشمی می باشد، همچنین از فیروزه سرمه می ساختند. 

از خواص درمانی دیگر این سنگ معدنی، درمان اصلاح گردش خون، درمان بیماری ناشی از کمبود مواد غذایی، درمان بیماری های کبدی و ریوی و… .

همچنین برای روح و روان، درمان افسردگی از این سنگ استفاده می کنند. زیرا با از بین بردن استرس و آشفتگی، آرامش را به روان آدم بر می گرداند و احساس خوشایندی به وجود می آورد.

لازم به ذکر است برای جلوگیری از به اصطلاح مرده شدن فیروزه زنده، نباید آن را با مواد شیمیایی و یا شوینده هایی مثل ریکا شست و شو داد. همچنین روغن، کرم، عطر و ادکلن همچنین آب خیلی داغ برای این موضوع مضر می باشد.

فروشنده مرغوب ترین فیروزه شجری

فروشنده مرغوب ترین فیروزه شجری در دنیا معادن متعددی وجود دارد که سرمایه بزرگ و مهم هر مملکت به حساب می آید. معادنی مثل مس، آهن، آلومینیم، طلا، سیلیس و…، که کشور عزیزمان نیز از این موهبت برخوردار می باشد. یکی از این معدن ها، معدن فیروزه است که در شهر های نیشابور، کرمان و رفسنجان وجود دارد. در این میان فیروزه مرغوب نیشابور ایران، در جهان تک و بی نظیر است و بسیار معروف.

هر ساله توریست و مسافران زیادی برای خرید سنگ زینتی فیروزه به شهر گردشگری و تاریخی نیشابور سفر می‌کنند. همچنین در بازار های مشهد و طلا و جواهر فروشی های شهر های کشورمان می توان این سنگ گرانبها را خریداری کرد.

فیروزه شجری به دلیل رگه های زیبا و حیرت انگیزش بسیار طرفدار دارد. که می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از سایت‌های معتبر فروش این محصول، اینترنتی خریداری کرد. در نظر داشته باشیم که در خرید اینترنتی بسیار دقت و حساسیت به خرح دهیم، چون سنگ فیروزه را براحتی می توان به جای اصلش، تقلبی اش را عرضه کرد.

1

  1. سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    شما در استانهای کرمانشاه یا کردستان و کلا استانهای غربی ایران هم دفتر فروش و نمایندگی دارین؟ اگر جواب مثبته لطفا بفرمایید تو کدوم شهرهای این استان این دفاتر شما فعال هستند و در صورت امکان نشانی و شماره تماسشون رو میزارین تو سایت؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما