مرکز عرضه سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه اصل مانند اکثر سنگ های قیمتی نیز ماده معدنی است و در این حالت نیز بسیار گرانبها است. این سنگ یکی از پر طرفدار ترین و فاخر ترین سنگ های مورد استفاده در جهان می باشد که منشا آن به ایران و نیشابور بر می گردد. قصد خرید این سنگ را دارید؟ با مرکز عرضه انواع فیروزه ما تماس بگیرید.

مرکز عرضه سنگ فیروزه اصل

مشخصات انواع سنگ فیروزه اصل

مشخصات انواع سنگ فیروزه اصل این یک گوهر فوق العاده ظریف است و حتی بالاترین کیفیت و خلوص آن بسیار شکننده است ، به طوری که ممکن است آن را به عنوان یک کریستال در نظر بگیریم و از آنجا که سختی آن بهتر است ، تخلخل گوهر بسیار برجسته و حتی بیشتر شبیه منظره یک مرجان یا یک اسفنج خانگی. خصوصیات درخشندگی فیروزه زمانی رخ می دهد که خالص باشد و مانند جواهرات دیگر خیلی چشمگیر نباشد ، اما درخششی تا حدودی شبیه موم و به طور کلی مات در نظر گرفته می شود زیرا جواهری شفاف نیست. معمولاً به دلیل وجود مس در ترکیب آن ، رنگ مایل به آبی نسبت داده می شود.

 به عنوان یک ماده معدنی نادر ، در واقع تقریباً در تمام مناطق بیابانی یافت می شود ، اما این بدان معنا نیست که همه کسانی که پیدا شده اند از آن کیفیت گوهر گرانبها برخوردار هستند.

این گوهر از این شهرت برخوردار است که یکی از اولین گوهرهای استخراج شده است ، اگرچه ذخایر زیادی وجود دارد ، همه آنها در مقیاس کوچک هستند ، از آنجا که چنین گوهر شکننده ای است ، استخراج آن باید با دست انجام شود زیرا ماشین آلات می توانند آن را بشکنند.

بیشتر اوقات سنگی است که در معادن مس یافت می شود اما در تولید اصلی به دست نمی آید بلکه به عنوان تولید ثانویه بدست می آید. در اسپانیا فیروزه با رنگی تولید می شود که بسیار مورد توجه مجموعه داران جواهرات است.
در ایران ، که قبلاً با نام پرشیا شناخته می شد ، جایی است که مهمترین رسوبات این گوهر یافت می شود و در سراسر جهان آنها را با رنگ کامل می نامند و اگرچه مکان های زیادی در کشور وجود ندارد که بتوان آنها را استخراج کرد.

این گوهر از حدود 3000 سال قبل از میلاد در سینا استخراج شده است. و قبلاً توسط مصریان به عنوان بخشی از زیورآلات و زیباترین زیور آلات آنها مورد استفاده قرار گرفته بود ، این توسط مردم ساکن در آنجا به عنوان کشور فیروزه شناخته می شود.

دلیل این امر به دلیل تعداد زیادی مین و سرزمینی است که آنها تحت پوشش قرار دارند. در مجموع شش معدن وجود دارد و تقریباً 650 کیلومتر مربع از کشور را پوشش می دهد.

قطب تولید سنگ فیروزه اصل

قطب تولید سنگ فیروزه اصل کشور ایران بزرگترین تولید کننده فیروزه در جهان و مجموعه ما قطب تولید فیروزه در ایران می باشد. محصولات ما از نظر کیفیت و مرغوبیت و درجه اول و از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه اند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت محصولات، دریافت مشاوره خرید فیروزه، ثبت سفارش و خرید فیروزه اصل با کارشناسان بخش فروش مرکز ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما