مرکز عرضه سنگ فیروزه عجمی

سنگ فیروزه عجمی در قیمت های بسیار مناسب در مرکز عرضه انواع سنگ های جواهری به مشتریان معرفی می گردد. سنگ فیروزه عجمی یکی از گرانبهاترین سنگ های جواهری است که از آن برای تهیه زیورآلات مختلف استفاده می‌ شود. سنگ فیروزه عجمی در ایران در نمونه های متفاوتی استخراج می شود که هر کدام دارای قیمت فروش مختص به خود هستند.

مرکز عرضه سنگ فیروزه عجمی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه عجمی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه عجمی سنگ فیروزه از گذشته تاکنون مورد توجه انسان‌ ها قرار می گرفته است زیرا خواص و فواید بی نظیری در طول تاریخ برای آن بر شمرده شده است. سنگ های فیروزه در نمونه های متفاوتی استخراج می شوند که مهمترین آنها در دو نمونه شجری و عجمی تقسیم ‌بندی می ‌شود.

از مهمترین مشخصات انواع سنگ فیروزه می توان به رنگ جذاب آنها اشاره کرد که بسته به نوع رنگ آن، آبی آسمانی و آبی تیره می تواند قیمت های متفاوتی به خود اختصاص دهد.

بین سنگ فیروزه عجمی و سنگ فیروزه شجری تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. به نحوی که فیروزه عجمی بدون رگه و یکدست است و در ایران بهترین نمونه آن استخراج می شود که علاوه بر بازار های داخلی در بازار های جهانی این سنگ شهرت بسیار زیادی دارد و بیشتر به صورت عددی فروخته می ‌شود زیرا قیمت بالایی به خود اختصاص داده است.

 در مقابل سنگ فیروزه عجمی، سنگ فیروزه شجری وجود دارد که این محصول به صورت رگه دار با رنگ آبی و سبز دیده می ‌شود و رگجه ‌های آن بسته به نوع رنگ و فرم در نمونه‌ های مختلفی دسته‌بندی می ‌شوند.

همان طور که اشاره کردیم مهمترین مشخصه سنگ فیروزه عجمی بدون رگه و یکدست بودن آن است که سنگ فیروزه شجری از این خاصیت مبرا است. سنگ فیروزه در گروه سنگ های پرخاصیت قرار می گیرد  که علاوه بر زیبایی، خواص درمانی بسیار زیادی  نیز دارد.

مراکز خرید سنگ فیروزه عجمی

مراکز خرید سنگ فیروزه عجمی خرید سنگ فیروزه در ایران با قیمت های بسیار مناسب تر نسبت به دیگر کشور ها انجام می ‌شود زیرا کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده سنگ فیروزه در جهان شناخته شده است و بهترین سنگ های فیروزه از معدن نیشابور استان خراسان رضوی ایران استخراج می شود.

همانطور که در قبل تر تر اشاره کردیم مشخصه فیروزه استخراجی از ایران به نوعی است که به صورت جهانی شناخته شده است. در مراکز خرید، سنگ فیروزه در قیمت ‌های متفاوتی معرفی می ‌شود که همانطور که اشاره کردیم تفاوت قیمت این نوع سنگ ها بستگی به ساختار، نوع بافت و رنگ آنها دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما