مرکز عرضه فیروزه پر طاووسی

مراکز عرضه فیروزه پر طاووسی بسیاری همانند این مجموعه در ایران زمین وجود دارد که با فروش محصولاتی درجه یک و استثنایی می خواهند محصولی اصل با حفظ ویژگی های شاخص به دست مشتری برسد.

ویژگی های فیروزه پر طاووسی منحصر به فرد و در جایگاه خود بی نظیر است  این سنگ ارزشمند یکی از انواع سنگ فیروزه اصیل ایرانی است که بسیار به رنگ سبز زیبایی از سوی طبیعت به بشر هدیه شده است.

مرکز عرضه فیروزه پر طاووسی

آشنایی با طرح فیروزه پر طاووسی

آشنایی با طرح فیروزه پر طاووسی قیمت فیروزه پر طاووسی می تواند نسبت به کیفیت آن متفاوت باشد به گونه ای که یکی از بهترین انواع سنگ های فیروزه پر طاووسی از معاون ایران و با کیفیت برتر استخراج می شود.

گفتنی است جذابیت و چشم نوازی خاص این سنگ باعث شده است این سنگ در بین سایر فیروزه ها بازار خوبی را در صادرات به کشور های مختلف جهان شاهد باشد.

این سنگ با ارزش و زیبا به رنگ آبی مایل به سبز در بازار های جهانی یافت می شود که رنگ سبز مایل به زرد نیز از خانواده این رده سنگ فیروزه است.

سنگ فیروزه از گذشته تا به حال به عنوان سنگ آرزوها، سنگ روزی رسان و سنگ شفا بخش در بین سایر سنگ های فاخر و در بین مردم شهره و آوازه خوبی بجه گذاشته است که این باور زمینه را برای روی آوردن مردم به استفاده از این سنگ ها در تزئینات و جواهرات فراهم ساخته است.

شایان ذکر است از جمله مواردی که باید افرادی که سنگ فیروزه دارند توجه کنند بدین شرح است، از آن جایی که سنگ فیروزه بیشتر به حالت متخلخل است لذا می تواند جذاب خوب مایع باشد که اگر این مایعات از جمله مواردی چون تعریق، مواد تمیز کننده شیمیایی و یا هر مایعی غیر از آب پاک باشد می تواند این سنگ را تخریب کرده و رنگ آن را تغییر دهد.

قیمت تولیدی فیروزه پر طاووسی

قیمت تولیدی فیروزه پر طاووسی قیمت تولیدی فیروزه پر طاووسی می تواند به بسیاری از عوامل بستگی داشته باشد که از جمله آن می توان به اصل بودن آن، اندازه، کاربرد و غیره اشاره کرد.

همچنین شایان ذکر است، هر چقدر سنگ فیروزه پر طاووسی دارای ناخالصی بسیار کم باشد و از نظر رنگ بندی طبیعی، به رنگ فیروزه ای نزدیک باشد دارای ارزش و قیمت بالاتری نسبت به سایر سنگ ها است.

بدیهی است که خریداران این سنگ های باارزش برای خود فاکتور های کلی تهیه کرده اند که به واسطه آن اقدام به خرید می کنند که از این مولفه می توان به رنگ و طرح متمایز محصول ، نقش و نگار و هنر دست بودن محصول و کیفیت بالا و درجه کیفیت برتر محصول اشاره کرد که می توان قیمت گذاری محصول را بر این سه اصل بنا کرد.

اگر شما نیز خواهان خرید عمده و یا خورده فیروزه پر طاووسی به قیمت باور نکردنی کیفیت برتر هستید به بخش راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان این مجموعه مراجعه کرده و بعد از بررسی محصولات سفارش خود را ثبت نمایید تا شاهد خریدی آسان محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب و شایسته شما مصرف ‌کنندگان باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما