مرکز فروش سنگ فیروزه آبی طبیعی

سنگ فیروزه آبی به سنگهای با ساختار مومی و مات که در اثر تأثیر طبیعت بین سنگها در میلیونها سال بر روی زمین تشکیل شده است گفته می شود. از آنجا که رنگ سنگ معمولاً آبی فیروزه ای است، نام آن سنگ فیروزه است. قصد خرید این سنگ را دارید؟ با مرکز فروش ما تماس بگیرید.

مرکز فروش سنگ فیروزه آبی طبیعی

موارد استفاده سنگ فیروزه آبی

موارد استفاده سنگ فیروزه آبی سنگ فیروزه از نظر ویژگی ها یکی از سنگ های محکم است. در نتیجه مطالعات و آزمایشات انجام شده توسط دانشمندان بر روی سنگ فیروزه ، تأثیرات زیر بر روی انسان مشخص شده است.

سنگ فیروزه به راحتی قابل اجرا است. معمولاً داخل آن رگه های سیاه وجود دارد. گرانبهاترین سنگ ، نوعی است که هیچ رگی ندارد. رگه های طلایی رنگ نیز در برخی سنگ ها با ارزش ارزیابی می شود. استفاده از فیروزه به مصر باستان برمی گردد. از تاریخ تا به امروز ، از این سنگ به عنوان جواهرات و لوازم جانبی استفاده می شده است.

سنگ فیروزه سنگ ارتباطی ، وفاداری و دوستی است. سنگ فیروزه از چشم بد محافظت می کند. این استخوان ها را سالم و تقویت می کند. در پیشگیری از بیماری پوکی استخوان موثر است. در برابر میگرن مفید است. سرفه را برطرف می کند. گردش خون را تنظیم می کند. برای تنفس و ریه ها مفید است. سنگ فیروزه فشار خون را متعادل می کند. سنگ فیروزه در جوان و پرانرژی نگه داشتن فرد تأثیر دارد. سنگ فیروزه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. قدرت عقل و منطق را بهبود می بخشد. به ما کمک می کند تا بر نگرانی های خود غلبه کنیم. برای دستگاه گوارش مفید است. همچنین سنگ فیروزه اثر تسکین دهنده ای بر روی فرد دارد.

امام صادق (علیه السلام) می فرماید: “دستی با انگشتر فیروزه هرگز ضعیف نخواهد بود” (حلیت المتکین). در اینجا به عنوان حلقه گفته می شود و در آن زمان از سنگ به عنوان لوازم جانبی استفاده می شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، امکانات پردازش سنگ افزایش یافته و متناسب با آن تنوع لوازم جانبی (تسبیح ، گردنبند ، آویز ، دستبند ، گوشواره و …) افزایش یافته است. به عبارت دیگر ، مهم این است که سنگ بدن را لمس کند.

روش های مختلفی برای تشخیص واقعی بودن سنگ فیروزه وجود دارد. ابتدا موهای خود را با سنگ بپیچید و آتش بزنید. اگر موهای شما نسوزد ، سنگ واقعی است. دوم ، باید نوک سنگ را کمی بشکنید. اگر رنگ داخلی و رنگ بیرونی یکی باشد ، سنگ شما واقعی است. همچنین با آتش زدن می توانید به واقعی بودن یا نبودن سنگ فیروزه پی ببرید. از آنجا که بسیاری از محصولات مصنوعی رنگ آمیزی و فروخته می شوند ، وقتی آنها را آتش بزنید ، رنگ روی سنگ می سوزد و بوی شیمیایی می دهد. بنابراین می توانید درک کنید که سنگ واقعی است یا خیر.

توزیع عمده سنگ فیروزه خوشرنگ

توزیع عمده سنگ فیروزه خوشرنگ توزیع سنگ فیروزه طبیعی، خوش آب و رنگ و جذاب توسط مجموعه ما با کیفیت استثنایی ممکن شده است. فرصت را از دست ندهید سنگ فیروزه سنگ جمال و روح بخش است که می تواند همراه شما در لحظه ها باشد. برای خرید این سنگ خاص با ما تماس بگیرید و یا نوع آن را در سایت انتخاب کنید و در سایت ثبت سفارش کنید. این سنگ های جذاب به صورت عمده نیز به فروش می رسد برای خرید با ما تماس بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما