مرکز فروش سنگ فیروزه آبی

فروش سنگ فیروزه آبی در طرح ها و مدل های خیلی زیبا و جذاب به روش مستقیم و غیرمستقیم به صورت عمده از مراکز فروش معتبر انجام می شود. ارائه دهندگان انواع مختلف سنگ فیروزه آبی را به صورت عمده از نمایندگی های فروش در سراسر کشور با قیمت های مختلف به سفارش دهندگان عرضه می شود. قیمت فروش سنگ فیروزه آبی بستگی به نوع سنگ و کیفیت آن نیز دارد.

مرکز فروش سنگ فیروزه آبی

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه آبی

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه آبی

سنگ فیروزه یکی از سنگهای گران می باشد که از زمان عهد باستان در ایران وجود دارد و این سنگ از سنگ های آرزوهای پادشاهان ممالک در زمان های داریوش کبیر بزرگ و کورش بوده است که به عنوان یک هدیه گران قیمت از سوی آنها به سلاطین داده می شد.

سنگ فیروزه آبی یکی از خوش رنگ ترین و با کیفیت ترین نوع فیروزه می باشد که بسیار کمیاب است اما رنگ های سبز یا آبی کمرنگ نسبت به رنگ آبی پررنگ از ارزش کمتری برخوردار می باشد و بیشتر پیدا می شود.

فیروزه نیشاپور یکی از معروف ترین و پرفروش ترین سنگ در ایران به شمار می رود که در حدود بیش از 2000 سال پیش استخراج می شده است و انواع مختلف سنگ فیروزه در رنگ، نقش و کیفیت از آن تولید می شود.

رنگ استخراج شده از سنگ های فیروزه آبی آسمانی، آبی مایل به سبز، سبز مایل به زرد، خاکستری مایل به سبز، آبی نیلی و آبی مایل به سفید می باشد که رنگ آبی از سنگ های با کیفیت و با ارزش فیروزه می باشد.

قیمت روز سنگ فیروزه آبی

قیمت روز سنگ فیروزه آبی

قیمت سنگ فیروزه آبی در گرم های مختلف متفاوت می باشد و نرخ فروش سنگ فیروزه آبی در درجه های مختلف متنوع است و هر چقدر سنگ از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد قیمت فروش آن نیز گران تر می باشد.

از مهمترین عوامل برای افزایش قیمت هر گرم از سنگ فیروزه، رنگ نگین فیروزه می باشد و این نوع سنگ ها از گران ترین و با ارزشترین سنگهای فیروزه نیشاپور در طیف رنگی آبی هستند و هر چقدر این سنگ ها آبی تر باشد قیمت آن بیشتر می شود.

بازار سنگ فیروزه نیشاپور به دلیل معروف ترین سنگ ها در کشور همیشه داغ و پرفروش می باشد.

فروش آنلاین سنگ فیروزه آبی از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر به راحتی انجام می شود و سفارش دهندگان در صورت سفارش خرید آنلاین محصول را به صورت فوری با تحویل رایگان دریافت می کنند.

در صورت تمایل به خرید فوری و اینترنتی می توانید از طریق کارشناسان فروش این سایت راهنمایی ها و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما