مرکز فروش سنگ فیروزه اصل صادراتی

سنگ فیروزه اصل یکی از بهترین سنگ های تزئینی و زنده است که زیبایی فوق العاده و خواص بالای آن قابل توجه می باشد و لذا از محبوبیت بالایی در بازارهای جهانی برخوردار می باشد. مرکز فروش آن نیز نمونه های اصیل و طبیعی را در متنوع ترین طرح و مدل ها عرضه نموده و نیاز تمامی مشتریان را به بهترین نحو ممکن پوشش می دهد.

مرکز فروش سنگ فیروزه اصل صادراتی

مقایسه سنگ فیروزه اصل با تقلبی

مقایسه سنگ فیروزه اصل با تقلبی سنگ فیروزه اصل از سنگ های استخراج شده از معادن مختلفی در نیشابور، کرمان و … می باشد و در رنگ های آبی، سبز و زرد با رگه یا بدون رگه بوده که از سطحی دارای جلا و براق برخوردار است. در حالی که نوع تقلبی از مواد پلاستیکی تهیه شده و از نظر ظاهری کاملا شبیه به فیروزه در آمده ولی خواص و ارزش فیروزه اصل را ندارد.

لذا شناخت فیروزه اصل از نوع تقلبی کار آسانی نیست فقط افراد خبره و متخصص می توانند نوع اصل را از تقلبی تشخیص دهند. با این حال با آزمایشات مختلفی می توان نوع اصل را تشخیص داد مانند:

  • فیروزه اصل اکثرا دارای قیمت های بالایی بوده و مات می باشد که اصولا دارای شناسنامه نیز می باشد.
  • همچنین می توان سنگ را در برابر نور مستقیم آفتاب قرار داد اگر در مدت زمان کم رنگ آن تغییر کند نشان از تقلبی بودن آن است.
  • با قرار دادن سنگ در معرض حرارت نیز می توان از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمود و لذا اگر در اینصورت در زمان کمی تغییر رنگ داد تقلبی می باشد.
  • با یک سوزن می توان در آن خط کشید و اگر خط عمیقی در آن ایجاد شود اصل نیست چون نوع اصل چنان سخت است که اگر بر روی شیشه کشیده شود در آن خراش ایجاد می شود.

پخش مستقیم سنگ فیروزه اصل

پخش مستقیم سنگ فیروزه اصل پخش سنگ فیروزه اصل به صورت مستقیم و عمده و در سراسر کشور با بهترین نرخ انجام می شود که به دلیل طبیعی و اصیل بودن آن توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این سنگ در نیشابور، کرمان و دامغان بیشتر استخراج می شود که نوع نیشابوری دارای رنگ آبی بوده و ارزش بالاتری دارد.

فیروزه دارای رنگ های متنوعی بوده که وجود مس در آن عامل ایجاد رنگ آبی بوده و وجود کروم در آن نیز ایجاد کننده رنگ سبز است و آهن موجود در آن نیز رنگ زرد را تشکیل داده است. همچنین وجود آهک در این سنگ نیز عامل کم رنگ شدن طیف های مختلفی رنگی می باشد و به دلیل دیگر ترکیبات نیز رنگ های آبی مایل به سبز یا سبز مایل به زرد نیز در بین آنها دیده می شود.

سنگ فیروزه صادراتی دارای دو نوع عجمی و شجری است که نوع عجمی از نوع بدون رگه و نوع شجری از نوع رگه دار است که هر کدام رنگ های مختلفی را شامل می شود. لذا نوع رگه دار اگر دارای رگه های سیاه باشد با نام عنکبوتی شناخته می شود و اگر رگه های طلایی داشته باشد ارزش بالاتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما