مرکز فروش سنگ فیروزه صنعتی

مرکز فروش سنگ فیروزه صنعتی، این محصول را در تنوع بسیار زیادی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت کاملا مستقیم از این مرکز تهیه کنید. این مجموعه  با حذف واسطه‌ها توانست محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب به فروش برساند. جهت خرید و اطلاع از قیمت محصول لطفاً تا پایان مطلب با ما در ارتباط باشید و پس از کسب اطلاعات لازم آن را خریداری کنید.

مرکز فروش سنگ فیروزه صنعتی

دسته بندی انواع سنگ فیروزه

دسته بندی انواع سنگ فیروزه همه ما می‌دانیم سنگ ‌فیروزه یک سنگ بسیار قدیمی و گرانبها می باشد.  تقسیم بندی فیروزه بر اساس معیارهایی مانند رنگ آن، معدن کشف شده  و نمای ظاهری انجام می شود. فیروزه در رنگ های حاوی روشن تیره و سبز روشن و تیره یافت می شود.
اگر در معدنی که فیروزه تشکیل می شود عنصر مس وجود داشته باشد این مسئله باعث می‌شود که رنگ فیروزه به آبی متمایل باشد و از ارزش بیشتر و بالاتری برخوردار است و اگر در معدن فیروزه آلومینیوم وجود داشته باشد رنگ فیروزه رو به سبز است.
اصلی ترین معدن فیروزه در کشور ما معدن نیشابور است که فیروزه های استخراج شده در آن به رنگ آبی آسمانی است و از محبوبیت و ارزش بالایی برخوردار است
سنگ فیروزه در کشورهای مختلف از جمله ایران، آمریکا، هند و مصر  استخراج می‌شود. فیروزه ها با توجه به معدن کشف و آن رنگ های متنوعی دارند و مرغوب ترین رنگ برای فیروزه آبی  آسمانی است که در معدن نیشابور یافت می شود و فیروزه ای که در معدن مصر است، به رنگ سبز یا آبی مایل به سبز می باشد.
ساختار ظاهری فیروزه در دو نوع شجری و عجمی می‌باشد در نوع فیروزه شجری سنگ روی خود رگه های قهوه‌ای دارد اما در فیروزه عجمی سطح آبی آن صاف و یکدست است و معمولاً پشت سنگ رگه های تیره رنگ دارد. پس به طور کلی  انواع سنگ فیروزه بر اساس رنگ، معدن کشف شده و شکل ظاهری که دارند دسته بندی می شود. 

بازار خرید سنگ فیروزه صنعتی

بازار خرید سنگ فیروزه صنعتی بازار خرید سنگ فیروزه صنعتی با توجه به استقبال بی نظیر مردم از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد. این سنگ توسط افراد متخصص و کاربلد استخراج‌ شده و با قیمتی بسیار مناسب از طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسد که مرکز ما این محصول را با قیمتی عادلانه و منصفانه از طریق همین وب سایت حاضر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
فروش سنگ فیروزه به صورت عمده همواره ارزان تر از خرید تکی می باشد از این رو بسیاری از افراد که مصرف بالایی دارند این محصول را به صورت عمده تهیه می‌کنند. شما عزیزان می توانید جهت خرید این محصول و اطلاع از قیمت آن از طریق شماره تلفن های درج شده در پایین صفحه با ما تماس بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما